Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-11 18:48:29 följande:
    Hmm nej.
    Såhär typ.

helt ok
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2012-10-11 22:07:06 följande:
    Njaa, Aynrand, jag tycker det är mer intressant med mixad "konst" när du får fälla motståndaren, bryta hans/hennes arm, puckla på liggande motståndare, med armbågarna om du så vill,  strypa ut motståndaren....ja, och så vidare, blir lite mer fight då, och ganska blodigt då och då. Jag "kräver" inte blod, men det ger onekligen fighten en annan dimension när blodet stänker.....

Å så är det jäkligt kul och se på kvinnliga fighters, finns en del riktigt jävla bra nu för tiden. 
    smaken är som baken eller hur Anton?

på ta om bak, var ha kvinnorna tagit vägen?
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Antjons skrev 2012-10-11 22:22:56 följande:
    www.nattstad.se/eriklaksola här finns det ett forum som jag tror skulle passa dig!
    yossanlol skrev 2012-10-11 22:23:17 följande:
    Jag har inget emot det! har ni  ? www.nattstad.se/josefineklunds

grundläxa ungar:
    - ovälkomna länkar skapar dålig publicitet...man blir bara irriterad över irrelevant länkning...era bloggar suger...ingen vinkling inget intressant. Skall det vara idiotiskt så kan man åtminstone ta ut svängarna o prata hårprodukter och sådant. Nedan har ni ett praktexempel av "hål i huvudet bloggare"....

- det är tveksamt att ni får mer organisk trafik genom att posta er länk här och där i forum/sociala medier, både rent tekniskt men också relevansmässigt.

Börja göra era hemläxor o städa era sovrum i stället
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-12 08:41:30 följande:
    Hahaha fast hon måste ju driva.
    På riktigt. Jag kan sätta pengar på att hon skämtar med oss aprillo.

Vill ni ha the real deal rekommenderar jag;

" rel="nofollow" target="_blank">

Den öppna, oskyldiga blicken, de utdragna iiiiiiii:en och eeeeee:en och ordet av alla ord "eeeeeeehhhhmmm".
    Och bajs! 
    ingen aning, jag kollade extremt snabbt och det såg ut som en av dessa mongobloggar...med en brud som ser blåst ut och uppträder som en posör.....killen hade såg ut som en finnig fjortis som borde hoppa in i duschen och få lite frisk luft....
    Alltså 10 sekunder får dem, vill de skämta med oss måste de jobba lite mer på vinklingen i så fall så hon får mer än 10 sek. och "skämtet" uppfattas....

Men Gud vem är Kissie...det är synd om människan säger jag bara...........
  • Aynrand

www.youtube.com/watch&v=o8UdGVwdHlQ&NR=1

den var fin............
    hon är på väg till sin mamma som bor i förorten (läskigt)
    mammans unge fyller år och förväntar sig en present av Kissie....

riktigt fint alltså

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-12 09:11:45 följande:
    Haha...
    Kunde varit du Aynrand.
    Med låsta bildörrar  
    Jag skulle snarare erbjuda guidade turer till förorten...
  • Aynrand

För ett antal år sedan åkte jag fel i Malmö och hamnade i Rosengård...jag minns att jag stannade på vägkanten och kände mig lite off...jag satt i min tjänstebil och hade kostym...det var fint väder så jag hade öppnat bildörren (ja NG) det roliga är att jag passade in ändå...hade varit annat om jag hade sett ut som en svensk

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-12 15:41:04 följande:
    Kostym, sexigt.

Hur ser en svensk ut? 
    2 armar ...2 ben

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-12 15:41:04 följande:
    Kostym, sexigt.

Hur ser en svensk ut? 
    det beror på vem du frågar och sammanhanget...för det är så lätt att detta blir en retorisk fråga.

Där jag var I Rosengård, var jag som en Svensk tjänsteman...nybil av senaste modell (betald av arbetsgivaren) och en kostym vilket inte stämmer överens med omgivningen där....mitt sydländska utseende passade däremot in där. Hade jag sett ut en standard nordeuropé hade avståndet varit mkt större.
    Så just i det sammanhanget ser en svensk ut som en klyscha,....det är akktså inte retoriskt
  • Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-12 15:37:29 följande:
    Den här bilden får mig att tänka på Agri, vart har hon tagit vägen?

Kan detta vara bilden av en nyknullad rumpa som man döljer med ett löv?
Svar på tråden Trash-tråden