Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

jag tyckte bättre om "born on the 4th of july"

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-16 22:43:52 följande:
    Skulle detta, rent teoretiskt, kunna vara någon i denna tråden?

det tycker jag...lite osäker när det gäller val av outfit dock
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-10-16 23:00:09 följande:
    8,2 i betyg tyder på att det är 75% män som är registrerade på IMDB. Fint statistiskt urval....... just saying.... 
    IMBD rating är riktigt skum...mästerverk får typ 7 eller 7,5 medan halvkassa filmer med lite boob och våld kan få en 8
    WTF
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-10-16 23:06:07 följande:
    Känns som du bekräftar min teori. Tack Aynrand. {#emotions_dlg.flower}
    I do!

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 23:15:38 följande:
    Jag vill ha vin...!
    Du vill ha min moral
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 23:35:58 följande:
    Ja.
    OCH vin. Varför skulle jag behöva välja? 
    ingen säger att du måste välja, jo du skrev det...
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-10-17 10:04:34 följande:
    Jag är sugen på att se någon bra film. Något sevärt och med lite absurd sjuk svart humor. Typ Jim Jarmush, Peter Greenaway, Kaurismäkii. Tycker det finns så få bra filmer senaste tiden. Kanske skall se om "Down by law", "Night on Earth" (sekvensen med Roberto Benigni är helt underbar) eller "Kocken, tjuven hans fru och hennes älskare" (riktigt absurd).

Kom att tänka på en annan bra film som jag vill se om. Som är skön i sin lågmälda ton, "Smoke". Är ju Paul Auster som skrivit manus och gillar hans böcker. Ja just det ja, det finns ju en uppföljare till "Smoke" som jag inte sett.
    SMoke är mkt bra
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-10-17 10:12:40 följande:

Ja det är den. Har du sett uppföljaren?
    var det inte "Blue in the face"?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-17 12:10:19 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-3-170/m67137810-1.htm...
    Jag gillar inlägget där någon försvarar sitt användande av string med att det inte låter när hon fiser.
    Kräks 
    gulligt
  • Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-17 14:15:48 följande:
    Stringtrosor:

bruden skulle passa bra ihop med String Emil från Deutschland

www.string-emil.de/

Svar på tråden Trash-tråden