• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Mini Rambo
    Yoyna skrev 2011-09-08 21:52:54 följande:
    Mitt liv i ett nötskal... Eller kanske i en legolåda????
    Tänker på den där bilden varje gång jag ska bygga/leka/göra(?) pärlplatta med kusinen.
    Men den är rätt skön, stämmer in så väl, på både liv, lego och pärlor.
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-08 21:44:32 följande:
    Hahaha...well sin egen kanske!

Jo, men jag tänker lite så att om man vill ha en kroppsdel, varför inte ett eget bidrag? Fast jag har ju å andra sidan inte riktigt fattat vad en presbild ska göra... Ska den säga nått om den jag är? Eller den jag väljer att vara i ett viss forum? Eller den jag önskar att jag vore? Eller bara en bild man tycker är fin?
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-08 21:57:06 följande:

Jo, men jag tänker lite så att om man vill ha en kroppsdel, varför inte ett eget bidrag? Fast jag har ju å andra sidan inte riktigt fattat vad en presbild ska göra... Ska den säga nått om den jag är? Eller den jag väljer att vara i ett viss forum? Eller den jag önskar att jag vore? Eller bara en bild man tycker är fin?

Jo såklart, men för min del är min egen kroppsdel lite för privat (om vi snackar bröst eller rumpa) för att jag ska vilja ha den som presbild.
    Mitt ansikte, fine. 
    Jag vet inte vad en bild ska göra haha...vara snygg. Så tänker jag.  
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-08 21:59:25 följande:

Jo såklart, men för min del är min egen kroppsdel lite för privat (om vi snackar bröst eller rumpa) för att jag ska vilja ha den som presbild.
    Mitt ansikte, fine. 
    Jag vet inte vad en bild ska göra haha...vara snygg. Så tänker jag.  

Bara jag som är störig å analyserande... Klart att snygg duger som skäl!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-08 22:06:33 följande:

Haha så berätta storyn bakom din bild?

Oh... En sen augustikväll för kanske 8 år sen, fullmåne och lite dimma. Promenad och min man (då pojkvän) fotade en solros efter mina anvisningar. Fotade dia då och har inte kvar orginalet så min presbild är det enda som finns kvar...
  • och
    Aynrand skrev 2011-09-08 22:13:50 följande:
    NG skall byta nick till nice ass wrong place
    Känner du dig ensam? Solig
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-08 21:46:44 följande:
    Äh vi kan ju fortsätta skriva här men flytta till privat när det blir för hett?

När blir det för hett???? Obestämd
Svar på tråden Trash-tråden