• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    reflections skrev 2012-10-28 21:49:02 följande:
    alltså jag vill bara se dina byxor. ingen kuk.
    idag är de randiga blå och beige
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-28 21:54:23 följande:
    Finns det anständiga människor!!? I den HÄR tråden!!?

Ja, hej?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-28 21:55:20 följande:
    idag är de randiga blå och beige

Och kuken?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    reflections skrev 2012-10-28 21:54:57 följande:
    selektiv nedhalkning tror jag. 

Haha ja precis. "Oj!!!" Liksom...
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-28 21:56:32 följande:

Ja, hej?

Nja med din fixering vid pyjamasbyxor och dess innehåll så är det ju lite tveksamt
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • reflections
    PrimitivMan skrev 2012-10-28 21:58:14 följande:

Nja med din fixering vid pyjamasbyxor och dess innehåll så är det ju lite tveksamt
    Kan DU lägga ut en bild av dina pyjamas då? Jag & NG har lagt ut bilder...det behövs lite jämvikt här.  Glad
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-28 21:58:14 följande:

Haha sluta nu. Jag försöker bara passa in i tråden.
  • PrimitivMan
    reflections skrev 2012-10-28 22:05:35 följande:
    Kan DU lägga ut en bild av dina pyjamas då? Jag & NG har lagt ut bilder...det behövs lite jämvikt här.  Glad

Jag har inte sett några pyjamasbilder!!! Dessutom använder jag inte pyjamas.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-28 22:05:39 följande:

Haha sluta nu. Jag försöker bara passa in i tråden.

Ah det är ju klart.
  • reflections
    PrimitivMan skrev 2012-10-28 22:14:00 följande:

Jag har inte sett några pyjamasbilder!!! Dessutom använder jag inte pyjamas.
    vilken del som helst av dig blir bra. jag lade in en på min mun för några dagar sedan. kom igen!