• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    reflections skrev 2012-10-28 23:01:47 följande:
    du, jag har tvättat din nallebjörn. ren & fin. 

men starta en blogg - lovar att läsa. Skål 
    Vad bra! Hans päls började bli smutsig.

Tack! Glad
  • reflections
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-28 23:08:55 följande:
    Klockan är 11 men jag är "klockan 12-trött".

Natti natti
    godnatt & sov sött.
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-28 23:10:03 följande:
    Erhm vänta.
    Anton hotar att bomba bögar?
    Bara tyska läderbögar.

Vanliga mysbögar får nog fortsätta leva sitt liv i godan ro. 
    Naughty by nature
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-28 23:10:03 följande:
    Erhm vänta.
    Anton hotar att bomba bögar?
    Juridiskt sett räknas det som legitimt självförsvar. Så det så.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-10-28 23:09:01 följande:
    Har jag kommit ut från garderoben, PM, beror det på att jag förvarar min 120 mm granatkastare i just garderoben, men tillhörande sgr (spränggranater), och jag tycker mig behöva den med tanke på klientelet som AnnelieHjärta asat hit från Tyskland. Och kan du tänka dig, PM, hon har ordnat en hel jävla långtradare full. 

Jag kommer behöva många spränggranater, å som vanligt, som du säkert känner till, PM, så gäller den gyllene regeln att jag sparar den sista granaten till mig själv. Om jag inte lyckas hålla stånd. Så att säga..... 

Så visst har jag kommit ur garderoben, PM, frågan är vad vissa tyska turister i lederhosen tycker om resultatet.  

Spränggranater fungerar bra. Splittervarianten. Dock de pansargenomträngande skall du spara till om du tror du kan få in en direkt träff i arslet.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-28 23:09:07 följande:
    Sant. Nördfingrar är faktiskt den korrekta benämningen.

De fingrarna har dock en bra träffyta. Nördiga eller inte.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-28 23:13:40 följande:
    Bara tyska läderbögar.

Vanliga mysbögar får nog fortsätta leva sitt liv i godan ro. 
    Exakt, min kära Agri, kommer det en hord på 288 stycken LÄDERBÖGAR på en gång, samtliga med siktet inställt på en sak. Så äger jag rätt att vidta nödvändiga åtgärder för att få bevara mitt rövhål någorlunda intakt.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-28 23:16:14 följande:

Spränggranater fungerar bra. Splittervarianten. Dock de pansargenomträngande skall du spara till om du tror du kan få in en direkt träff i arslet.
    Jag skall ha det i åtanke när stunden är kommen. Tack för tipset, PMGlad
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-10-28 23:20:28 följande:
    Exakt, min kära Agri, kommer det en hord på 288 stycken LÄDERBÖGAR på en gång, samtliga med siktet inställt på en sak. Så äger jag rätt att vidta nödvändiga åtgärder för att få bevara mitt rövhål någorlunda intakt.
    Fick en otäck bild i huvudet nu. 288 tyska läderbögar med stånd som kommer galopperande över en äng och ylar Aaaaaaaanton!!!!
    Naughty by nature