Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-19 11:31:42 följande:
    Funderar över vilka nyanser du tänker dig.
    För ljust med för mörka slingor är ju förödande.
    Och jag är ju naturligt typ mellanblond, så det kanske skulle "räcka".
    Men jag förstår vad du är ute efter. 
    nja inte nödvändigtvis...googlade det bara för att motbevisa det, det handlar inte om vad utan om hur, jag gillar inte modellen (filler i läpparna känns så plastigt)  men frisyren eller effekten är snyggt tycker jag

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-19 14:56:42 följande:
    Jo jag förstår men nja?
    Osäker om det skulle passa mig. 
    haha
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-19 15:01:05 följande:
    Jag är nyduschad.
    o kåt?
  • Aynrand

hej alla trashare
    vem skall äta indiskt och dricka gott vin ikväll?

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-21 11:23:47 följande:
    Hahaha du låter inte som min dotter.
    Inga larver här inte.
    Det är mer dagböcker, musik, kompisar.
    Och kl 6 är det ju Bolibompa. Min dotter skulle hellre dö lite än att se det.

Vi kan ganska ofta se på samma program och samma filmer. Vet inte om det är normalt för en 10-åring eller inte.
    Det kanske beror på att det mestadels bara är hon och jag och att vi står ganska nära. Jag var relativt ung när jag fick henne och jag är den enda konstanten som funnits i hennes liv

Larver, flätor och gummistövlar låter dock oerhört gulligt!!!
    bonde söker fru?
  • Aynrand

bilden ovan ser bekant ut

• Aynrand
    lille Birger skrev 2012-10-21 16:23:56 följande:

är det bara jag som tänker "deep anal sex"?
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-21 16:43:19 följande:
    Tänker du bara på analsex? *flin* 
    när jag ser en rumpa i den ställning så finns analsex som ingrediens JA!
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-21 16:44:50 följande:
    jag tänker på analsex när jag ser flickor i skoluniformer.. men inte annars. 
    ok vad tänker du då?
    - att du blir anal-ized?
    - att de blir det
    - alla blir det
    - annat....förklara
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-21 16:50:16 följande:
    Jag gillar det med dig. Du är en bra man.
    jag vet, tack
Svar på tråden Trash-tråden