• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-30 19:22:31 följande:
    Hej kompisar!
    Hej kompis!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-30 19:23:04 följande:

Det känns lite som att låta en alkis vara domare i en vinprovartävling
    Ahahahahaaaaa åh det där måste hon bara läsa
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 19:05:06 följande:
    Agris och mina måttmetoder slår 5 flugor i en smäll.
    Flugsmälla men ingen musfälla?
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 18:14:42 följande:
    Fast nej, du missförstår mig. Du antog rollen som den fiktiva affärskvinna jag pratade om och trodde det var någon slags pik, det var det inte.
    Jag menar fortfarande att jag finner vissa delar av vad jag pratade om lite trist, det PM tar upp förstår jag helt och ser det som att spinna vidare på min ganska hårda generalisering. Såklart jag förstår dynamiken bakom den typ av spänning PM pratar om. Jag vände mig mer mot kvinnan som spelar oskyldig, tror jag. Sådant har jag svårt för, tycker till och med illa om mig själv de gånger jag gör det .

Då är vi faktiskt helt överens
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-10-30 19:24:02 följande:
    Här har en fin flicka till anslutit sig
    Va? Vem?! :D
  • Nice Girl Wrong Place

Alltså jag vill inte vara en fin flicka längre Aynrand!!!
    Alla andra kan få vara det. Jag är ingen fin flicka. Punkt.

Vad ska du göra åt saken?! 

• Aynrand

för er information så provar jag mig på en egen variant av en paella...med färsk sweet chilli
    det skall bli spännande

oh jag lagar mat och njuter av en pernod såklart

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 19:24:07 följande:
    Hej kompis!
    Vad hittar du på kompis? vad har du på dig? :D
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 19:24:42 följande:
    Ahahahahaaaaa åh det där måste hon bara läsa

Det där var en pik åt er alla tre 
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    Driftwood skrev 2012-10-30 19:25:01 följande:
    Flugsmälla men ingen musfälla?
    Du är så fyndig DW.