• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa

Jag är inte söt när jag sover, jag pratar i sömnen och dregglar.. slagits har jag gjort också.. 

Bad sambon köpa bananer inatt.. 

• Anton Chigurh
    Driftwood skrev 2012-10-30 19:28:03 följande:
    Haha, bara rimmar lite. Tänkte egentligen posta en dikt av Pushkin men insåg efter lite läsning att det inte var läge
    Jag kanske skall sno ihop ett litet alster, DW, jag anser mig vara ganska väl bemedlad när det kommer till dikt och poesi. Fråga Maria, får du höra, hon älskar mina strofer. I alle fall dom jag lägger in här, även jag jag kanske inte författat allt själv...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-10-30 19:39:04 följande:

ISO-9000 är kvalitet, ISO-14000 är miljömärkning.
    oooops
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-10-30 19:31:02 följande:
    Hej Söta lillBirger! Jag vet inte, Tvätta klart, sedan har gubben fixat en film, men jag tror jag skall få honom kåt och sätta honom i arbete ist. :D Solig

Du själv då?
    Jag kämpar med en uppsats som fröken har sagt att vi ska skriva till i morgon!

• Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-30 19:39:08 följande:
    oh det stämmer..
    vad det poesi eller?
    Nej, poesi är;
     Roses are red, Violets are corny, When i think of you Ohh baby i get horny, Eat me, Beat me, Bite me, Blow me, Suck me, Fuck me, Very slowly, if you kiss me, dont be sassy, Use your tongue and make it nasty!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-10-30 19:40:44 följande:
    Jag kämpar med en uppsats som fröken har sagt att vi ska skriva till i morgon!

Vad handlar din uppsats om? :) *nypa rumpan i smyg* Är det något spännande? Kan jag vara till hjälp? Vill du kramas?
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-30 19:39:25 följande:
    Jag kanske skall sno ihop ett litet alster, DW, jag anser mig vara ganska väl bemedlad när det kommer till dikt och poesi. Fråga Maria, får du höra, hon älskar mina strofer. I alle fall dom jag lägger in här, även jag jag kanske inte författat allt själv...
    Nej.
    Nej.

Eddie Meduza, vilken TÖNT! 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 19:41:13 följande:
    Nej, poesi är;
      Roses are red, Violets are corny, When i think of you Ohh baby i get horny, Eat me, Beat me, Bite me, Blow me, Suck me, Fuck me, Very slowly, if you kiss me, dont be sassy, Use your tongue and make it nasty!
    roses are red, violets are blue, I suck att this , let´s fuck! 
  • Nice Girl Wrong Place
    Nej, poesi är;
    Ok det där gick ju skitbra.

Nytt försök.

Roses are red,
    Violets are corny,
    When i think of you
    Ohh baby i get horny,
    Eat me,
    Beat me,
    Bite me,
    Blow me,
    Suck me,
    Fuck me,
    Very slowly,
    if you kiss me,
    dont be sassy,
    Use your tongue and make it nasty!
  • Aynrand
    Nej, poesi är;
    haha
    fint ...
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin