• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    FreeForAll skrev 2012-11-02 21:20:39 följande:
    Det tror jag säkert (att de är trevliga) men jag har inte tid. Och är nog lite för pryd.

Ville bara kika in och säga hej. Ha de gött, snuskhumrar!
    Haha...

Jaja du vet var jag finns! Hjärta 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 17:11:33 följande:
    Nej ingen kuk!
    Jag avundas enbart att män oftast har lättskött hår, in och ut ur duschen, på med kläder, DET avundas jag.

Du glömde, Maria, att vi måste kleta på deodorant också.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-02 18:54:05 följande:
    Jaha. Vad är det för färg?
    Tittade du på klippet jag postade, Birger, om gymövningen. Jag menar hela klippet ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Ermenegildo
    FreeForAll skrev 2012-11-02 21:20:39 följande:
    Det tror jag säkert (att de är trevliga) men jag har inte tid. Och är nog lite för pryd.

Ville bara kika in och säga hej. Ha de gött, snuskhumrar!
    Ja vem fan har tid. Istället för att utföra stordåd för mänskligheten sitter man här och går igenom den 918:e tråden om kuklängder, islamofobi och analsex. Det är något slags självspäkning, gissar jag.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-02 21:23:19 följande:
    Du glömde, Maria, att vi måste kleta på deodorant också.....
    Jobbigt hörru.

Kom tillbaks när du måste, ha i balsam, skölja ur balsam, smörja in hela kroppen med lotion, noppa ögonbrynen, lägga underlagskräm, kanske lite foundation, börja torka håret (tar ca 10 min med hårfön), sedan mascara, trosor, BH och alla andra eventuella tillbehör. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Ermenegildo skrev 2012-11-02 21:25:42 följande:
    Ja vem fan har tid. Istället för att utföra stordåd för mänskligheten sitter man här och går igenom den 918:e tråden om kuklängder, islamofobi och analsex. Det är något slags självspäkning, gissar jag.
    Visst är det fascinerande?
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-02 20:46:44 följande:

Den är väldigt bra. Innehållsmässigt, skådespelarmässigt, stilistiskt och visuellt.
    Noterade du att samtliga vapen var rekylfria, tom hagelsprakaren, PM, det är fanimej en renodlad skandal. Noll trovärdighet. Kalla mig vapenbög eller va fan du vill, PM, men en såpass enkel sak är hur jävla enkelt att få rätt i en modern film. Sen var handlingen kass också. Bra skådisar dock. , nu var jag positiv också.

Min filmsmak är förövrigt av högsta klass. Jag gillar tex "The Help" och "I Tjurens Tecken", bara för att nämna några. 

"La Haine" däremot, är värsta jävla dyngan. 
  • Ermenegildo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 21:28:14 följande:
    Jobbigt hörru.

Kom tillbaks när du måste, ha i balsam, skölja ur balsam, smörja in hela kroppen med lotion, noppa ögonbrynen, lägga underlagskräm, kanske lite foundation, börja torka håret (tar ca 10 min med hårfön), sedan mascara, trosor, BH och alla andra eventuella tillbehör. 
    Anton is way ahead of you! Det där har han kört i flera år.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • oOOo  oOOo

Någon som har ett bra tips på vattenrika här i tråden?

Vilken sort är bäst? Stor eller liten? Någon bra ställe på nätet att köpa på?

• Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-02 21:33:28 följande:
    Noterade du att samtliga vapen var rekylfria, tom hagelsprakaren, PM, det är fanimej en renodlad skandal. Noll trovärdighet. Kalla mig vapenbög eller va fan du vill, PM, men en såpass enkel sak är hur jävla enkelt att få rätt i en modern film. Sen var handlingen kass också. Bra skådisar dock. Så, nu var jag positiv också.

Min filmsmak är förövrigt av högsta klass. Jag gillar tex "The Help" och "I Tjurens Tecken", bara för att nämna några. 

"La Haine" däremot, är värsta jävla dyngan. 
    75 000 tummen ner.