• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-03 15:36:33 följande:
    Ja tack.

Jag är visst lika förutsägbar som alla andra.   

Det är inte att vara förutsägbar utan att prioritera väsentligheterna i livet
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-11-03 15:38:20 följande:

Det är inte att vara förutsägbar utan att prioritera väsentligheterna i livet
    Så ska jag försöka tänka i fortsättningen.

Tack!
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-03 15:37:00 följande:
    Äh!!! Jag är faktiskt nykter.

.....än så länge.

Det är bara på det igen. In i dimman!
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-03 15:37:00 följande:
    Äh!!! Jag är faktiskt nykter.

.....än så länge.

Skamfilat rykte du börjar få på FL. Inte nog med att du legat med alla på FL, du är också full nästan jämt .

Men misströsta inte. Jag skall rädda dig ur fördärvet. Det är mitt specialintresse, att rädda förtappade kvinnor. Leda dem tillbaka till ett oskuldsfullt liv undan all snusk och dåligheter.
  • lille Birger
    reflections skrev 2012-11-03 15:56:47 följande:
    vad händer ikväll då?

• reflections
    PrimitivMan skrev 2012-11-03 16:32:25 följande:
    appropå birgers bild:

definitivt...
  • PrimitivMan

Det här är nog en av de bästa låtar som gjorts. och det skall vara Cranberries versionen och inte dte dåliga plagiatet som gjordes för ett år sen:

">

Appropå det ämnet. Finns det en konflikt som känts mer meningslös än Nordirland? Där våld föder våld och där man för länge sedan tappade bort vad allt handlade om. Big fucking deal att tillhöra UK eller Irland. Är ju inte att någons rättigheter och frihet är hotat i något dera fallet. Att offra sitt liv för en sådan meningslös konflikt. Har aldrig förstått.

• reflections

jag gillar "Ode to my family" mer. och konflikten...är inte merparten av dem onödiga?