• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    Agridulce skrev 2012-11-07 20:02:58 följande:
    Oh är du norska Kakaa? Jag är en jäkel på norsk!
    Och nej, jag tänker inte vara den första Norskan som sitter på ditt vackra anlete... (smickrar sig själv) 

Alltså för din skull låter jag bli.. jag är kittlig så jag hade bara asgarvat.. 
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-11-07 19:04:44 följande:

Vet att mitt svar kommer misstolkas gruvligt men nåväl.... Jag fick en facial av en ryska.
    Har det med ögonfransar eller ögonbryn att göra?
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-11-07 21:23:25 följande:
    Har det med ögonfransar eller ögonbryn att göra?
    Ansiktsbehandling min gode Birger.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Kakaa skrev 2012-11-07 20:04:49 följande:
    Och nej, jag tänker inte vara den första Norskan som sitter på ditt vackra anlete... (smickrar sig själv) 

Alltså för din skull låter jag bli.. jag är kittlig så jag hade bara asgarvat.. 
    Haha, nja, jag är inte typen som vill ha kvinnor som sitter på mitt ansikte. Men vackert ansikte suger jag åt mig
    Naughty by nature
  • Aynrand
    och skrev 2012-11-07 17:43:53 följande:
    Fast ryskor brukar väl vara ganska smala ändå? Jag tror det är bättre om du håller dig till dina amerikanska damer.
    fat russian lady

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-11-07 21:49:57 följande:
    fat russian lady

Sit on my face? Maybe not.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Aynrand
    Aynrand skrev 2012-11-07 21:49:57 följande:
    fat russian lady

lite face sitting för Birger kanske?
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • PrimitivMan

Agri, din nya avatar får mig att tänka på "det allseende ögat" och illuminati. Lite läskigt, även om det är ett fint öga

• och
    PrimitivMan skrev 2012-11-07 22:06:53 följande:
    Agri, din nya avatar får mig att tänka på "det allseende ögat" och illuminati. Lite läskigt, även om det är ett fint öga
    Som jag sa för några sidor sen. Män är fega idioter. Solig

Om du blir för rädd kan du kanske få låna nallens snuttefilt att gömma dig bakom? 
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-07 22:08:21 följande:
    Som jag sa för några sidor sen. Män är fega idioter. Solig

Om du blir för rädd kan du kanske få låna nallens snuttefilt att gömma dig bakom? 

Du kan väl istället hålla mig i handen eller någon annan greppvänlig kroppsdel ?