• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-11-07 23:24:14 följande:
    Nä.
    Tänkte väl. Glad
    och skrev 2012-11-07 23:19:43 följande:
    Undrar vilken IKEA-besökare den tussen kom ifrån? En väldigt ovaxad besökare var det i alla fall.

Men hallå, koppel är väl trevligt? Nallen kanske kan få ett rosa med paljetter? 
    Men Nallen behöver det verkligen inte. Han är ju så tam och snäll. Han för aldrig oväsen eller stökar till det.

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-07 23:27:37 följande:
    Ja. Han försöker bara hålla upp en fasad här.
    Fast jag gör det jävligt bra......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-07 23:30:31 följande:
    Fast jag gör det jävligt bra......
    Ja. Du får en stjärna i kanten för det.

Och sjuttiofem minustecken för att du inte har köpt ny choklad åt mig, inte är här och inte låter mig sova på din arm. 
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-07 23:25:09 följande:

Bäva karlslok! Allvetande Agri ser allt (nästan).

Låter illa. Både allvetande och allseende. Storasyster ser dig.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-07 23:33:08 följande:
    Ja. Du får en stjärna i kanten för det.

Och sjuttiofem minustecken för att du inte har köpt ny choklad åt mig, inte är här och inte låter mig sova på din arm. 
    HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Ermenegildo skrev 2012-11-07 23:27:15 följande:
    Kommer att tänka på den där fina Marie Fredriksson-låten, "Flyg lilla brunöga"

You naughty, naughty little man.
    Naughty by nature
  • Ermenegildo
    Agridulce skrev 2012-11-07 23:35:32 följande:

You naughty, naughty little man.
    Nåja, så liten är jag inte.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Agridulce
    Ermenegildo skrev 2012-11-07 23:39:12 följande:
    Nåja, så liten är jag inte.

Sant..... Då får du väl nöja dig med att vara naughty. Tycker fö att det ordet passar dig.
    Naughty by nature
  • Ermenegildo
    Agridulce skrev 2012-11-07 23:50:53 följande:

Sant..... Då får du väl nöja dig med att vara naughty. Tycker fö att det ordet passar dig.
    I förhållande till den genomsnittlige FL-medlemmen vågar jag påstå att jag är allt annat än naughty, närmast pryd. Flört
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Agridulce
    Ermenegildo skrev 2012-11-07 23:57:47 följande:
    I förhållande till den genomsnittlige FL-medlemmen vågar jag påstå att jag är allt annat än naughty, närmast pryd.

Nu är ju ca 70% på FL hormonstinna preggo. Uppfattar inte dig som pryd i jämförelse med dem.

Men visst, du är en rar och vän liten kille.
    Naughty by nature