Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-10-29 18:32:50 följande:
    Nej, jag fick en orgasm i sömnen och vaknade av mitt eget "skrik" samtidigt som jag grep tag i grannens ben. Och ja, han var en riktig Svenne.
    Ohlala vilken slyna......
    Jag skulle ha sagt "Tack detta var bra underhållning...varför inte göra det vaken nu".....liten paus..."vsg!"

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 18:33:06 följande:

Irrelevant. Bryr mig mer om vad du vill kalla mig
    jag vet
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-10-29 18:33:40 följande:
    Fucking Äpple!

Hur kan bröst på något vis vara fel??? 
    precis vad jag menade
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-10-29 18:37:48 följande:

Jag tänker på analsex!
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-29 19:12:28 följande:
    NG är också fin.. men .. jag känner hur jag gräver in mig i ett hörn så jag tiger.
    Här finns det många flickor...självklart är du en fin flicka med
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-10-29 19:17:28 följande:
    Såhär kan jag tänka mig att det ser ut på damernas invägning hos de lite mindre etablerade MMAorganisationerna:

Vad tror du Anton?
    jag vill piska henne
  • Aynrand

Är inte denna kvinnna mkt sexig...hon håller i ett glas vin känns det som eller vad säger du NG?

• Aynrand
    Agridulce skrev 2012-10-29 19:57:45 följande:
    Här har du ju tom en svensk butik i Sthlm.

Jag kan nästan lova att du är snyggare än den här pajsaren.

kör med den dräkt i stället

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 20:30:37 följande:
    Mycket sexig nej.
    Vin, ja tack! 
    varför inte?
Svar på tråden Trash-tråden