Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-10-31 09:08:27 följande:

Jag har redan haft sex med den jag älskar allra mest. Mig själv. En livslång förälskelse. Vi hade lite dirty talk. "Åh så hård och stor din kuk är". Sen förenades jag med mig själv i en skön orgasm. Det var lika skönt för mig som det var för jag. Puss på mig själv. Nästa gång skall jag ta mig själv riktigt hårt.
    påminner mig om ett citat av Woody Allen jag läste en gång, den löd ungefär sådär "att onanera är att ha sex med någon man älskar"
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand

God morgon alla!
    sovit gott?
    det har jag gjort...idag skall jag äntligen hämta ut min bil från verkstaden efter en växellådshaveri...

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-10-31 09:20:17 följande:

Lät dyrt
    som tur är så pröjsar försäkringen...jag pungar ut med självrisk...
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 09:32:17 följande:
    Godmorgon fina Aynrand!
    God morgon Snygging
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 09:35:33 följande:
    Haha nej PM, jag gillar inte det konceptet.
    Trash. Tro mig, jag är den sista som har något emot viss objektifiering och exponering, men brölande, öldrickande män som dreglar över tuttar är så inte min grej.
    Jag skulle bli så provocerad av att jobba på Hooters att jag nog skulle klappa till någon.

Fast å andra sidan. Män har stirrat på mina bröst i hela mitt liv, borde få betalt för det.
    Lika bra att löpa linan ut o öppna ställen som står för "TITS´N ASS"

Vad skulle ett sådan ställe heta och vad skulle personalen bära för outfits
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 09:53:36 följande:
    Vad är det för fel på vanliga strippklubbar?
    Hooters är för män som är för "fina i kanten" att gå på strippklubb. Hooters är mer socialt accepterat.

Fast man måste kanske vara man för att fatta. Jag får väldigt lite ut av att visuellt bara se på en man. Naken eller inte.
    jag har varit på strippklubb en gång...det var i Sverige men upplevelsen var lite deprimerande...några brudar som dansar och män...mkt ensamma män som sitter.....
    nej sex, kåthet upphetsning skall vara positiva känslor.....
    I Holland och Frankrike finns det strippklubbar dit män och kvinnor går dit tillsammans...måste vara mkt bättre så.

Jag upplever Hooters som ganska trash, har inte varit där men hallå...
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-31 09:20:45 följande:
    Jag har drömt sjuka drömmar nästan i klass med "Katter ur rumpen".  jag är inte utvilad.. 
    ja det mins jag....
    vad drog du ur rumpan inatt?
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-31 10:12:34 följande:
    Jag sköt älgar i ryssland.. tre skott sen bah föll den ned död.
    ok....en jaktdröm....växte du upp på landet?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 10:14:27 följande:
    Ja jag överdrev lite för effekt såklart, men gillar det fortfarande inte.

Strippklubbar finns ju både bra och mindre bra. Personligen gillar jag Spearmint Rhino. Är dock bara bekant med den i London.
    var du där som kund eller strippa?
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-31 10:14:40 följande:
    Ja.. Jag är en bonnetös från Bergen, Norge.
    Kan du skjuta älgar från ditt köksfönster?
Svar på tråden Trash-tråden