• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-13 23:08:29 följande:
    Tack Anton!

Och tack för samtalet till SIBA! Jag får tillbaks min dator i morgon (på riktigt)
    Dom verkar gilla sin VD.......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-11-13 23:15:16 följande:
    Dom verkar gilla sin VD.......

Visst var det SIBAS vd som det fanns planer att kidnappa för några (rätt många) år sedan? Eller vilket bolag var det?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-11-13 23:18:12 följande:

Visst var det SIBAS vd som det fanns planer att kidnappa för några (rätt många) år sedan? Eller vilket bolag var det?
    Öh han kidnappades också. Du börjar bli dement eller?

Naughty by nature
  • Agridulce
    Skål Skål på er!!! Tipsy och har varit kulturell.Har varit på P2s "Jazzgala" Jazzatten. Känner mig grymt vuxen.
    Naughty by nature
  • Pinne i din brasa
    PrimitivMan skrev 2012-11-13 23:18:12 följande:

Ja, du gör ju skäl för ditt namn.

sv.wikipedia.org/wiki/Fabian_Bengtsson
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-13 23:20:57 följande:
    Öh han kidnappades också. Du börjar bli dement eller?

Ja det blev han kanske ja. Det var Anna-Greta Leijon som det bara planerades att kidnappa.

Du vet vad du borde ha va?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-13 23:22:12 följande:
    Jag tror PM genomlider klimakteriet.
    Tsss... han berättade om sina pubisfjun innan idag. Tror han går igenom puberteten.
    Naughty by nature