• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-14 08:01:15 följande:

Hmm undrar hur man skall förklara för sin fru varför det finns lösnaglar i rumpan
    Haha du förutsätter att han är gift ?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-14 08:04:11 följande:
    Haha du förutsätter att han är gift ?

Nej men det vore synnerligen svårförklarat om han var det och hustrun fann lösnaglarna .
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-14 08:06:13 följande:

Nej men det vore synnerligen svårförklarat om han var det och hustrun fann lösnaglarna .
    I en sådan situation säger nog hellre de flesta män att de var lite crossdressing-nyfikna och pillade sig själv i rumpan, än sanningen.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Agridulce

God morgon tråden.
    Börjar dagen med lite fotvård. Skönt.
    Och eftersom jag inte planerar att stoppa fötterna i någons rumpa har jag heller inte lösnaglar på dem.

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-14 08:12:54 följande:
    I en sådan situation säger nog hellre de flesta män att de var lite crossdressing-nyfikna och pillade sig själv i rumpan, än sanningen.

Haha jag vet inte riktigt. Jag hade nog hellre bekänt otrohet faktiskt. Många kinks har jag men att transa är inte en av dem och inte något jag vill förknippas med. Faktiskt en kink som jag inte alls känner mig ens nyfiken på. Antagligen för att jag inte klär så bra i högklackat och kort kjol.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-11-14 08:19:01 följande:
    God morgon tråden.
    Och eftersom jag inte planerar att stoppa fötterna i någons rumpa har jag heller inte lösnaglar på dem.
    Morrn, Agri...Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-14 07:20:32 följande:
    Och entré!

Godmorgon!
    Jag beslutade efter stor vånda, att, följa ditt råd.......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-14 08:19:36 följande:

Haha jag vet inte riktigt. Jag hade nog hellre bekänt otrohet faktiskt. Många kinks har jag men att transa är inte en av dem och inte något jag vill förknippas med. Faktiskt en kink som jag inte alls känner mig ens nyfiken på. Antagligen för att jag inte klär så bra i högklackat och kort kjol.
    Fast många bekänner nog hellre till det de tror frun mest sannolikt förlåter.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-14 08:19:01 följande:
    God morgon tråden.

Aha är DET vad fotsex är . Tack för att du upplyser mitt oskyldiga sinne.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-14 08:21:48 följande:
    Jag beslutade efter stor vånda, att, följa ditt råd.......
    Jag såg det Anton.
    Hade du tagit en autentisk bild på din toalett hade du haft en chans. Du borde lyssna på mig.