Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

sumpbävern skrev 2011-12-30 23:05:19 följande:

Påståendet att alla överfallsvåldtäkter i Norge begicks av utomeuropeiska invandrare, eller vad?

Nej.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbävern skrev 2011-12-30 23:08:05 följande:

Inte tror jag det beror på att de är sugna på öron iaf, Har du någon bättre förklaring?

Ja.
    De flesta våldtäkter handlar om makt. Andra om vrede och ett mindre antal om sadism.
    Få handlar om "jag är kåt", utan om att få känna ett övertag, en makt, i sin egen maktlöshet. 

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place

Sumpis jag tänker inte ens kommentera den långa texten.
    Jag har redan kommenterat den i ett annat inlägg.
    Finns liknande instruktioner på nätet om hur man kokar glögg eller stoppar upp ett äpple i rumpan.
    Folk försöker lura systemet på alla sätt, svenskar är t ex överrep vad gäller bedrägeri. 
    Jag förnekade aldrig att folk försöker fuska sig in, jag frågade hur. Nu har du svarat, sweet.    

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbävern skrev 2011-12-31 10:06:37 följande:

Självklart har du kacklat om den i andra inlägg. Ja, det finns instruktioner på allt galet. Bla hur man snabbast monterar ner landet Sverige genom att rösta på MP och V.

Vill du ha källa på det också?   
    Jag noterar vad jag redan visste; Du har svårt att skriva sakliga inlägg utan att använda diverse påhittade eller redan existerande invektiv.
    Du är också karakteristiskt dramatisk, precis som de flesta som röstar på SD. Nedmontering, förfall, våldtäkt på vårt land, islamiseringen. Ja, det kan inte vara lätt helt enkelt. Med alla dessa överhängande hot.

Jag har aldrig, eller tänker aldrig, be om källa på din personliga åsikt.    
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-12-31 00:11:16 följande:
    Haha, det här var underhållande läsning. Vilka källor.

NG, jag kunde inte svarat bättre själv.

Men du borde starta en ny blogg, och lägga in allt i så kunde du bara hänvisa till den och slippa skriva långa inlägg.    
    Thank you daaaarling!

Ja, en blogg. Den ska naturligtvis heta "Sanningen om Sverige". Det kommer göra den en idiotsäler källa.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-31 11:35:13 följande:
    God morgon!
    Känns som jag borde börja jiddra om nagellack, vaxning el nåt liknande. Men jag tror jag somnar om i solstolen igen. Något gav mig ont i huvudet.

Nej vi kan prata om smisk och rumpor!!!
    Jag är mångfacetterad på det viset

Har du det skönt i solen? Varför tog du inte med mig? Så många relevanta frågor...   
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-12-31 13:47:06 följande:
    Det blir alldeles perfekt.

Eftersom DW har rymt igen och mellandagarna är över tar jag på mig att lägga in musiklänkar. Här kommer den första, och den tillägnas Anton. 

" target="_blank">

Hahaha...

Ja du 
    ">

Och.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-12-31 14:01:54 följande:
    Ja. Gråter

Jag drömde faktiskt om Anton i natt. På riktigt. 

Körde han över dig med en stridsvagn?
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden