sumpbävern skrev 2011-12-31 15:02:25 följande:
Vem är du att bedöma mina inlägg. Vem är du att berätta om diverse påhittade invektiv. Se bara vad du själv skriver " de flesta som röstar sd..bla, bla" Hur många av nästan 400,000 röstare har du egentligen diskuterat med? 10, 20, 30? Minns du ditt resonemang om att blablabla invandrare inte begår brott? Av de fåtal sverigedemokrater du själv har diskuterat med kan du med lätthet påstå att " de flesta sverigedemokrater"
Du vinner inga debatter genom att fråga om källor i varje mening du tragglar ihop. När du aldrig ens kollar upp dem gör du bara bort dig än mer.
Puss tösen
Va!?
Vilket resonemang om "blablabla" invandrare inte begår brott?
Jag kollade upp källorna, ska jag citera vad jag skrev om den?
Du gör mig sur sumpis för du bara provocerar. Jag kommenterade utförligt både Affe och den andra källan, utförligt.
En av källorna motbevisade vad du sa, att regeringen förnekar överrepresentationen. De snarare bekräftar den i källan du angav, vilket jag påpekade 2-3 gånger, utan att du ens noterade det.
Om det är att göra bort mig så bjuder jag på det med råge.
Givetvis ber jag om källa när du i varje mening kommer upp med otroliga siffror och påståenden. Är det jobbigt att jag ber om källa?