Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 10:17:52 följande:
    Aynrand, ja men precis. Om det ska vara en strippklubb ska det ju vara en sådan dit man går tillsammans eller liknande. Inget hål i väggen liksom.
    Det ska vara någon form av underhållning, konst, poesi

Hooters för mig är x-rated McDonalds.
    Har varit där kanske två gånger eller så, i USA då. Finns kanske bara där?
    erotik alltså...det kan inte vara så svårt eller hur!?
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-31 10:21:44 följande:
    Nej.. men kråkor, om jag hade haft en bössa.
    mmm du får spetsa dem genom att kasta knivar på dem
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 10:24:22 följande:

Men Aynrand då...
    what!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 10:25:46 följande:

Jo fast det måste vara perverst också. Jag finner poesi i diverse perversiteter
    ja bara ingen råkar illa ut och alla njuter så är det fint och önskvärt med perversitet...när jag var student i Frankrike
    var jag på en klubb/disco som var ganska så mysko.
    en kväll dansade en "tjej" eller en väldigt estetisk transa (vacker...bara rösten och adam äpplet avslöjade henne/honom) som onanerade samtidigt...det hela var ganska surrealistisk

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 10:28:21 följande:

What what?
    var du kund eller strippa?
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-10-31 10:30:41 följande:

Jag minns jag läste om en föreställning som var lite pervers. Var bla en menstruerande(!) ung flicka (väldigt ung). Sen knäckte något ett ägg över hennes sköte och äggulan blandade sig med det menstruerande blodet. Fan vet vad de ville säga med det dock (minns inte de övriga detaljerna)

Andy Warhol's film "Blow job" är annars en klassiker. Där man filmar ansiktet på en man som får en avsugning (fast det påstås också att han inte alls får det utan allt ligger i våra antaganden från titeln).
    Det där var mest udda haha
    det måste ha varit i Holland, Tyskland eller nå´t sådant land eller hur?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 10:34:33 följande:

Är du från polisen?
    nej jag är inte från polisen

du då? var du kund eller strippa?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 10:34:55 följande:

Eller Frankrike...
    möjligt men spontant känns inte detta Fransk om du frågar mig
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 10:38:52 följande:

Jag förstår inte frågan.
    {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-31 10:37:41 följande:
    Usch tänker på Club Eden när ni pratar strippor.
    är det en strpp klubb?
Svar på tråden Trash-tråden