• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-17 23:31:27 följande:
    TACK Anton.
    Verkligen.

Let's do this! 
    Jag fixar Butan mm, Maria, så skall vi nog se till å ha ett barbecue-party som heter duga, ta gärna med ett paket hot-dog korvar så tar jag med korvbröd och senap. När vi ändå är i gång. Ser fram emot detta......

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-17 23:55:13 följande:
    Jag fixar Butan mm, Maria, så skall vi nog se till å ha ett barbecue-party som heter duga, ta gärna med ett paket hot-dog korvar så tar jag med korvbröd och senap. När vi ändå är i gång. Ser fram emot detta......

Jag gillar senap!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • och

Det du planerar låter inte snällt, Anton.

Maria, du borde veta bättre.

Och ja, Birger, jag sover alldeles för lite. Gulligt att nallen oroar sig! Samtidigt är det lite fascinerande med tanke på att han kravlade runt mellan mina ben sist, och faktiskt bara höll mig vaken.   

The hard way is the right way.
  • MrC
    Kakaa skrev 2012-11-17 21:19:01 följande:
    DUU du är välkommen till mitt kalas! Solig

Jag har inga kompisar men du kan få bli min kompis.. ;D
    Kakaa skrev 2012-11-17 21:24:14 följande:
    Om du kommer på kalaaas så kmr du träffa på mig dyngrak ;D Solig

Jag är rolig då.

Blev jag just inbjuden på kalas?
    När var hur?
    Jag vet ungefär var...berätta mer. Inboxa om du inte vill skriva här.
    Jag kommer!!!
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-18 00:16:19 följande:

Och ja, Birger, jag sover alldeles för lite. Gulligt att nallen oroar sig! Samtidigt är det lite fascinerande med tanke på att han kravlade runt mellan mina ben sist, och faktiskt bara höll mig vaken.   
    Nä. Det är det heller inte. Men det borde packet tänkt på innan dom gjorde misstaget å stjäla MARIAS cykel.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • ulfsas

God morgon kamrater Solig

Upp o hoppa som en loppa. Någon med skallebank idag, eller?

Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Driftwood
    och skrev 2012-11-18 00:16:19 följande:

Man must evolve for all human conflict a method which rejects revenge, aggression and retaliation. The foundation of such a method is love.

- Martin Luther King
    Most gulls don?t bother to learn more than the simplest facts of flight
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-18 08:52:49 följande:
    precis anton
    Ja. Vad gillar du Druvans, det är min favorit som jag tänkt att medbringa till grillkalaset...
  • Anton Chigurh
    Driftwood skrev 2012-11-18 09:04:50 följande:
    Man must evolve for all human conflict a method which rejects revenge, aggression and retaliation. The foundation of such a method is love.

- Martin Luther King
    Jag älskar å steka kreatur som gjort sig förtjänt av det. Räknas inte det som kärlek ???