• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-18 12:21:15 följande:
    alltså är du vacker och som jag vill ha dig!

Du är så fin. Puss!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-18 12:25:08 följande:

Såklart.
    Var den bra?
    ja den var bra...
    När lite trash blir lite fin!

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-18 12:23:39 följande:

Du är så fin. Puss!
    tack!
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-18 12:32:42 följande:
    ja den var bra...
    När lite trash blir lite fin!

Detta är annars finkultur;

www.youtube.com/watch&v=8hBg80CZMJ4&NR=1

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Skitlänkar...

• PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-11-18 09:24:32 följande:
    Ja. Vad gillar du Druvans, det är min favorit som jag tänkt att medbringa till grillkalaset...
    Och du kallar dig dansk! Gilla mesig mild senap!!? Bäst du håller tyst om det för det är ju på gränsen till landsförräderi.

Snart säger du väl att du inte gillar remouladsås heller.   
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-18 13:39:59 följande:
    Och du kallar dig dansk! Gilla mesig mild senap!!? Bäst du håller tyst om det för det är ju på gränsen till landsförräderi.

Snart säger du väl att du inte gillar remouladsås heller.   
    Jag trär alltid en ICA kasse över huvudet när jag äter korv, PM, ännu så länge har jag inte blivit avslöjad....

Remouladsås gillar jag. Inte till Havregrynsgröt, men väl till den stekta flatfisken.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-18 13:46:04 följande:
    Jag trär alltid en ICA kasse över huvudet när jag äter korv, PM, ännu så länge har jag inte blivit avslöjad....

Remouladsås gillar jag. Inte till Havregrynsgröt, men väl till den stekta flatfisken.
    Hehe...flatfisk