• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-13 21:29:04 följande:
    Haha, det tror jag knappast!
    Jomen jag skulle bara ligga och kolla på honom hela hela tiden hahaha

Alltså, jag tror jag har världens största bebis förresten, jag var på föräldrautbildning idag och alla andra var mellan v30-35 men jag hade större mage än flera av dem! vad är det för monster därinne?? Hur ska jag få ut honom sen??
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-13 21:30:38 följande:
    Ja alltså fatta en mans sköna händer som masserar hårbotten och låter händerna vandra ner över halsen...
    Åh gud... 
    Jag brukar ge min man skalpmassage, han somnar VARJE GÅNG! Bästa grejen om jag vill var ifred lite
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-13 21:27:06 följande:
    Hej Rose!

Bra att du mår bättre.  
    Hej darling Nalle

Tack, hur är det själv?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-13 21:30:38 följande:

Ja alltså fatta en mans sköna händer som masserar hårbotten och låter händerna vandra ner över halsen...
    Åh gud... 

Har tyvärr aldrig träffat en man som kan ge en vettig huvudmassage eller hårpill men om jag hittade en skulle jag hålla hårt i honom! När det gäller sånt tycker jag nog tjejer är överlägsna... när vi närmar oss halsen så håller jag med dig helt å fullt...!
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-13 21:35:14 följande:
    Hej darling Nalle

Tack, hur är det själv?
    Jo, men alltså, det är väl bra. Jag är lite allmänt förvirrad bara tror jag. Fast jag har haft en bra dag.

Kan inte vara mer detaljerad än så här, tror jag.    
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-13 21:32:23 följande:
    Jomen jag skulle bara ligga och kolla på honom hela hela tiden hahaha

Alltså, jag tror jag har världens största bebis förresten, jag var på föräldrautbildning idag och alla andra var mellan v30-35 men jag hade större mage än flera av dem! vad är det för monster därinne?? Hur ska jag få ut honom sen??
    Ut kommer de alltid! På ett eller annat sätt ;-9 Och det är ju inte bara barnet som tar plats, du kan ju ha mycket vatten tex?
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-13 21:35:46 följande:
    Har tyvärr aldrig träffat en man som kan ge en vettig huvudmassage eller hårpill men om jag hittade en skulle jag hålla hårt i honom! När det gäller sånt tycker jag nog tjejer är överlägsna... när vi närmar oss halsen så håller jag med dig helt å fullt...!
    Jag har ett ex som var världsbäst på hårpill! Jag stannade med honom i 7 år
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-13 21:35:46 följande:

Nej män brukar suga på sådant.
    Jag har träffat en. Första året på gymnasiet hade jag en god vän som var dödskär i mig. Jag hade en pojkvän och var inte direkt attraherad av den här killen men han var så underbart snäll och gullig mot mig. Masserade mig, lekte med mitt hår, bar tunga böcker eller bara satt och beundrade mig med huvudet i händerna hahaha, det var helt galet. Han köpte även presenter när jag fyllde år och målade en tavla till mig
    Han kände min pojkvän men som tur var bodde han i en annan stad. Han var helt betuttad och brukade massera mitt huvud, axlar osv, på håltimmar haha...
    Han var bra på det.    
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-13 21:36:43 följande:
    Jo, men alltså, det är väl bra. Jag är lite allmänt förvirrad bara tror jag. Fast jag har haft en bra dag.

Kan inte vara mer detaljerad än så här, tror jag.    
    Kärleksbekymmer?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
Svar på tråden Trash-tråden