• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-13 20:55:35 följande:
    Kan någon laga mat åt mig? Jag orkar inteeeee
    Jag kan skicka K till dig. Han älskar gravida kvinnor.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-13 21:00:23 följande:
    Jo pasta går bra, och jag kräks av all fisk UTOM lax!
    Yoyna skrev 2011-09-13 20:58:34 följande:
    Å jag kan ta med en tratt så lyssnar vi?
    Jaaaa!!!

Dåså! Men ni får nog komma hit, det känns lite ansvarslöst att lämna två barn ensa,,a (även om de sover...)
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-13 21:04:43 följande:
    Puss, vad händer?
    Inget, ensam hemma. Sitter i soffan, lyssnar på Queen.

Du då? Har migränen släppt för den här gången?    
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-13 21:07:14 följande:
    Inget, ensam hemma. Sitter i soffan, lyssnar på Queen.

Du då? Har migränen släppt för den här gången?    
    Härligt. Njut.

Har varit på basketträning med Nik och ska snart hoppa in i duschen. Väntar på att maken ska sluta prata i telefon.
    Jodå, jag är "normal" igen. Tack. Jag älskar när jag får akupressur och skalpmassage. Känner mig helt underbar lugn när jag kommer ut därifrån.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-13 21:05:33 följande:
    Jag kan skicka K till dig. Han älskar gravida kvinnor.
    Ojdå, låter farligt haha men jag behöver inte bli älskad, jag behöver bara mat
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-13 21:06:07 följande:
    Dåså! Men ni får nog komma hit, det känns lite ansvarslöst att lämna två barn ensa,,a (även om de sover...)
    Äsch de klarar sig!!
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-13 21:13:12 följande:
    Härligt. Njut.

Har varit på basketträning med Nik och ska snart hoppa in i duschen. Väntar på att maken ska sluta prata i telefon.
    Jodå, jag är "normal" igen. Tack. Jag älskar när jag får akupressur och skalpmassage. Känner mig helt underbar lugn när jag kommer ut därifrån.

Vill oxå ha skalpmassage!!! Och pill i håret, det är det skönaste som finns!!!

Va skönt att du är bättre!Hjärta

• Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-13 21:14:18 följande:
    Äsch de klarar sig!!
    En liten stund va?
Svar på tråden Trash-tråden