Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Shit happens

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand

typ så

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand

nej vänner...lunch närmar sig med gympass som väntar

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-01 11:39:44 följande:
    Förkrossad.
    neeej
  • Aynrand
    straight arrow skrev 2012-11-01 11:45:02 följande:
    Mindfuck?
    Kakaa blev knullad i örat ......det kanske tog sig igenom
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-01 11:46:00 följande:
    så känns det, fast med en orosa dildo.
    printa bilden för att visa på vårdcentralen...det kan hjälpa
    "ja hej... så känns det fast med en orosa dildo...därför tog jag mig friheten att färglägga den i brunt vilket jag tror kan hjälpa er att ställa rätt diagnos"
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-01 12:21:38 följande:
    Känslan av att vara bajsnödig och veta att det inte kmr gå och spola då vattnet är avstängt pga arbete.. jag får hålla mig en timme till :(
    haha vad roligt nu är kl. nästan 3...har du bajsat eller inte.....du och NG bor i samma stad kanske bajsa hos henne?
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-01 14:57:18 följande:
    Näh dom satte igång vattnet för en timme sedan så jag har "ploppat".. *visar hänsyn för Ermenegildo*
    Det är nog bara du som bajsar...förlåt ploppar

Tyvärr har jag inte mognat färdigt på den punkt och kiss o bajs kan få mig att skratta som en liten unge....
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-01 12:46:58 följande:

fint
    jag känner igen den från ditt galleri
Svar på tråden Trash-tråden