Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

I Blackrose I skrev 2011-08-28 15:02:34 följande:
    Jag ignorerar för fullt vad ni diskuterar. Ni skulle få en hel annan bild av mig om jag öppnade min käft....
    Du och jag har bråkat om skolan en del i PK-tråden...

Men det var nog inte skolan du syftade på. 
  • Nice Girl Wrong Place
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 15:07:43 följande:
    ahhahaha tur för mig och Rose då Kan vi slåss själva eller slåss, hon har ju redan en. Så jag får fortsätta kriga med mina väderkvarnar och se viktig ut.

Bara en tanke här, men för min del spelar ju min personliga erfarenhet in, de som verkligen sett mest gulliga och pojkaktiga ut har varit de som är brutalast när det väl gäller. I sista änden är det ju ändå drag i personligheten som avgör och en man kan vara hur vacker som helst, så man får tårar i ögonen, men om han öppnar munnen och är helt pantad så går han ju bort ändå för min del.

Jag är mer för detaljer, kan vara allt från vackra ögon, till händer, nått ärr som ger utseendet karaktär, ja lite vad som ihop med personligheten då som avgör.

Absolut.
    För mig är humor enormt viktigt, jag gillar män som vågar vara lite galna, göra lite knäppa saker, men samtidigt har ett djup och en självinsikt som slår det mesta...som har en livserfarenhet som gör att han kan förstå mig och relatera till hur jag känner.
    Gillar kreativa män, hatar torra män...

Utseendemässigt håller jag med dig, angående detaljerna. Han blir vacker när han känner sig själv...   
  • Nice Girl Wrong Place
    Driftwood skrev 2011-08-28 15:11:31 följande:
    Jag har svårt att tro att det skulle bli skillnad om staten få mer inflytande. Men jag tror helt på att den temabaserade undervisningen inte kan konkurrera med mer fokuserad undevisning.

Jo jag tror det skulle bli ganska stor skillnad.
    Kommunen har ju fördelen att den är mer flexibel och känner skolorna på ett sätt som staten inte riktigt kan.
    Men staten borde kunna styra upp på ett annat sätt och se till att de ekonomiska skillnaderna inte blir så stora. Lärarna har fått större tolkningsutrymme vad gäller riktlinjer och annat, detta är både bra och dåligt. Bra om vi har riktigt bra, välförbereda lärare.
    Alla är inte det, alla är inte ens behöriga.
    Lärarlicensen är ett steg framåt här.

Har mycket mer att säga men hinner inte nu.      
  • Nice Girl Wrong Place
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 15:12:08 följande:
    Ja hur känner du Rose? Ny blev ju jag sjukligt nyfiken också

Hur jag känner Rose? Haha...

Ja du, jag tror vi först "träffades" i religions och politikforumet för något, några år sedan.
    Det är mest där vi hängt, bråkar, debatterat och haft kul.
    Sedan x-antal tramstrådar och några telefonsamtal samt en del sexuella sammanhang    
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-08-28 18:33:52 följande:

Gullo! Jag blir väl alltid vän med alla som är trevliga?

(när jag har tid och ork att hänga vid datorn dvs...Obestämd)

Haha ja såklart
    Tycker det är så härligt med en tråd där folk inte bara bråkar haha...det är liksom vad man är van vid. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-08-28 18:34:32 följande:
    Strohandlat färdigt nu NG? Hur gick det med den där ansiktskrämen du skulle köpa föresten?

Jaaa nu har jag handlat klart, tog några timmar och min plånbok blev märkbart tunnare. Men jag är nöjd och utsvulten, så jag lagar lite mat.
    Ansiktskrämen, det slutade med att jag köpte en på Apoteket haha... 
Svar på tråden Trash-tråden