Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-08-28 18:48:01 följande:

Jag har inget behov alls av att bråka med folk jag inte känner. Det finnsi nte tillräckligt med energi i mitt liv för att bli upprörd över sådant som inte rör mig. '

Jag vill ha kärlek och uppskattning!   Hahaha! (Och förstås även ge detsamma till andra!)
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 18:42:41 följande:

Jaaa nu har jag handlat klart, tog några timmar och min plånbok blev märkbart tunnare. Men jag är nöjd och utsvulten, så jag lagar lite mat.
    Ansiktskrämen, det slutade med att jag köpte en på Apoteket haha... 
    Mm, det brukar ju tyvärr blir så att plånboken blir lite tunnare elelr att kortet blir lite mer slitet kanske... Lagar du något gott? Apoteket har ju hur mycket som helst och i olika prisklasser, hoppas du blir nöjd!

Moussaka. Gott!
    Ja, apoteket har helt ok krämer och massor att välja bland. Köpte enganska liten tub, ska nog köpa en till i veckan
    En kvinna kan aldrig ha för många krämer.  
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-08-28 19:08:31 följande:

Ja, det är gott! Aldrig lagat det själv dock, kanske skulle prova?

Haha, nä man kan aldrig ha för många krämer (eller för mycket smink eller parfymer eller underkläder eller ja du fattar!)
    Jaaa gör det! Mycket gott
    Med en stor härlig sallad till.

Ja, jag fattar, smink, parfymer, underkläder (fast jag måste erkänna att jag går utan trosor 360 dagar av 365 under året, underkläder fyller mer en sexuell funktion...), väskor (!!!), skor, örhängen samt sexleksaker    
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-08-28 19:25:38 följande:
    jaha nu luktar det spaggetti moussaka och kräm härinne....
    fattas bara motorolja och vapen snart

Nä nu får ni snacka sex för jag älskar den mustiga djupa doften av kön..........

Haha...
    Ok.

Är du sugen? 
Svar på tråden Trash-tråden