Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Jag gillar den här;

Mind your own business, you cannot handle other peoples. 

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:11:59 följande:
    Självklart får du kalla din inhopp här med röven före för ironi om du så vill. Det är nog bara det att det endast är du som verkar förstå det ironiska i det du skriver.

Angående det där med att man sexchattar och har ett partner så vet du inte ett skit om vilka familjeförhållanden folk har som skriver här inne och det finns en hel del förutom det du verkar vara van vid. Alla får inte fnatt för lite sexchatt. Själv skulle jag inte ens få fnatt om min man så ens ville ha sex med en annan kvinna. Synd bara att han är så hjärntvättad.   
    Ja sexmoralismen når verkligen inga gränser.

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Memoar skrev 2012-01-06 00:23:31 följande:
    Du i din tur kan inte heller veta ett skit om vad jag vet ang vilka familjeförhållande folk här inne har?
    Ponera att jag fått diverse inboxar från just män i den här tråden!
    Tänk dig då att dessa män skulle ha kunnat erbjuda både det ena och det andra. Kan du föreställa dig hur dessa erbjudande har sett ut (eller erbjudande egentligen, snarare patetiska raggningsförsök och oförmåga att inse sin bristande attraktionskraft) och hur de försöker locka en med löfte om fontänorgasmer bara man är diskret och inte yppar det för frugan, sambon och den älskade modern till deras barn.

Då tycker jag att du tar det med männen ifråga. Vi andra är väldigt ointresserade förstår du.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-01-06 00:34:21 följande:

Ha ha. NG, du kanske ska lägga till det i trådstarten så det inte blir fler missförstånd här? Solig
    Japp.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:34:32 följande:
    Astakhforellah!!!!

Vad är det du säger? Synd och skam!!! Ajabaja.

Hahahahahaaaa long time no hear det uttrycket!!!
    Underbart.
    Hade en väninna som sa det heeela tiden, till allt.
    Hon sa också "jag är muslim som fan, men inget kan få mig att sluta äta gris".  
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden