Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

det kallar jag för "skills"

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    och skrev 2012-11-08 15:45:12 följande:
    Jag kunde inte klicka på din länk förut Birger. Men den var säkert jättefin som vanligt?

Idag har jag mindre ont i halsen om någon är intresserad. Dessutom har det slutat regna.

Ja, och jag har fått en kukbild!!! Jag ska fira detta med ett glas vin i kväll tror jag. Skål

ps Den var inte vårtig om någon undrar.     
    Men gud vad kul...jag började bli lite orolig för dig Och, du kändes lite desperat och bitter.....

låt oss be en bön för dig "Må det regnar mängder av kukar över dig vännen!...halleluja"
    {#emotions_dlg.djavulsk}
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-11-08 16:06:34 följande:
    Lille Birger har fått en rumpbild också. Glad

Stor rumpa. Tungan ute
    Rysk och svettig
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-08 18:39:13 följande:
    Jag mår apa! jag vill ha saltlakrits
    Vad är det med dig vännen?
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-08 21:13:12 följande:
    "Hey Ive just meet you, but Im pregnant, and it´s you´r baby, maby!" Carly Rae Jepsen – Call Me Maybe

Haha :)
    Hur känns det?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-08 21:11:59 följande:
    Aynrand!

Du är underbar

Bara så. 
    oh tack NG!
    Det är du med
    {#emotions_dlg.djavulsk}Skål
  • Aynrand

Hmm här råder det kaos!

Med andra ord är allt som det skall

hej btw

• Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-10 14:50:13 följande:
    Idag var jag allt sliten och frussen.. varm choklad kanske hjälper?
    Hej du
    ja det gör det säkert

ps: pilar du i näsan på din profilbild?
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-10 14:53:51 följande:
    nej, jag har fingret PÅ näsan.. men det är en stor näsa så jag förstår om du såg fel. :( 

du tror det.. vill du också ha isf? 
    Näsan verkar in vara stor nej

Om jag vill ha vad...ditt finger i min näsa eller vad då? haha
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-10 14:57:06 följande:
    shooocklaaaad :> 

Haha. Nä den är mest.. liten och fin..  dock gör vinkeln den enorm. 
    hoho haha jag menade att näsan inte verkar vara stor ....så fel an det bi ibland
Svar på tråden Trash-tråden