Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-12 11:21:31 följande:
    Den enda slutsatsen jag når är att man är dum om man inte kan tillgodose sig utbildning utan att förlora sin själ och låter sig stängas in i en låda.
    Man ska snarare se det som ett verktyg att kunna utveckla sina this n thats.

så enkelt är det inte
    hur kan man då förklara att intelligenta män från olika delar och världen kan bära med sig olika beteenden som i sin tur grundar sig på "education" som bred begrepp.............

är du naken?
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-12 11:21:47 följande:
    Du kan ringa mig om du vill.
    I will
    ...on my way!
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Driftwood skrev 2012-11-12 12:31:15 följande:
    Ja, jag tror det är så. Vissa barn börjar skolan sprudlande och initiativrika men dämpas ner för att fungera i gruppdynamiken. De som klarar stå emot är undantaget. Skolklassen är som ett samhälle i miniatyr. Mycket av undervisningen är inte vad läraren lär ut utan hur man ska interreagera med andra.

Hur uppmuntrande man än är så sätter gruppdynamiken gränser.

mkt klokt sagt tycker jag...jag har inte gått i skolan i Sverige (förutom universitet) men jag käner igen detta då det också stämmer när det gäller arbetslivet.

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-12 16:50:24 följande:
    Jag FLar från nagelsalongen med en söt asiat som håller min hand.

Hur cool är jag?
    Du är en cool slyna!
    Puss
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-11-12 15:36:57 följande:
    Jag tror att det kan sluta så här:

Att ni tar av er kläder och lagar med rumpan bar.

Dn där matglaga rumpan ser bekant ut...din samling rumpa börjar gå i rullgång Birger....dags att förnya den !!!!!!!!!!

du vet att jag måste ha fräscha nya rumpor i tråden...minst en eller 2 om dagen
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-11-12 16:55:08 följande:

Hur meanr du då? Att svensken är väldigt fokuserad på gruppens bästa snarare än individuellt?
    att man gör karriär väldigt mkt baserad på hur man interagerar med sin kamrater, man gör inga vågor för då blir man obehaglig, friktioner ses alltid som ett problem vilket medför att en krissituation måste uppstå för att åstadkomma en förändring.

• Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-11-12 17:15:59 följande:

Ja det stämmer. Dessutom det som värderas högst i svenskt arbetsliv är personalansvar. Det enda som man betalar för. Expertkompetens tex betalas sällan speciellt högt (jämfört med andra länder)
    stämmer också

nu har vi varit seriösa en liten stund och jag tycker att det är dags att prata analsex

BIRGER MIN VÄN POSTA EN BILD PÅ EN ANALSEX-VÄNLIG RUMPA ÄR DU SNALL!!?!!

• Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-12 17:30:46 följande:
    Det räcker väl med att posta NGs bak? Den är enormt analsexvänlig.

Sen tycker jag du ska bidra till den goda stämningen och lägga upp en bild på din analsexvänliga kuk (det går bra med en inboxning också). {#emotions_dlg.flower} 
    jaha nu är Agri här o retas

är det bra med dig?
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-12 17:32:10 följande:
    Ascool NG! Fet gangsta-varning på dig där.
    NG är dubbel cool hon har säkert 2 söta asiater som håller i var sin hand för hon svarar inte ens i mobilen
    Demon
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-11-12 17:46:55 följande:
    Lille Birger har inte full koll på hur en ANALSEX-VÄNLIG RUMPA ser ut.

Vilka kriterier är det som ska uppfyllas?
    rumpan skall fyllas upp Birger inte kriterier
Svar på tråden Trash-tråden