Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-08-25 17:07:08 följande:
    Handbojor och ögonbindel? Piska? Var skulle vi ses sa ni?
    jaha....Yoyna är lite upphetsad av tanken på det känns det som...
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2011-08-25 17:21:14 följande:
    Det där var inte fel det heller, tror minsann vi har ytterligare en storsäljare på gång.

Har ni fler förslag på krämer för riktiga män, så för bövelen.....fram med dom.

Är du lite mesig av dig, Aynrand, eller är du möjligen kvinna ??? Bara undrar.
    det gäller att in förväxla sofistikerad med mesig..haha

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you fuck them in the ass
  • Aynrand

nytt recept för riktiga karlar

- kaskelot bajs
    - en droppe gorilla pungsvett
    - mänsklig bröstmjölk (macho killar brukar älska sin mamma...detta skapar trygghet)

på förpackningen, en bild av av mamma nystrukna byxor

• Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2011-08-25 17:30:09 följande:
    Aahh, du menar att Aynrand är bög ???
    haha AYnrand skulle sätta på killar om jag fann dem attraktiva rent sexuellt men jag gör inte det vilket gör mig en straight snubbe som det heter.

Är du bög själv Anton? helt ok och inget att skämmas över...här är du bland mkt toleranta människor ju
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2011-08-25 17:37:27 följande:
    Fan, sitter i bilköer å kan inte alls delta i diskussionen kring krämer... Vilken miss!!! har annars hört att sperma ska motverka rynkor (tror att det är prostaglandinet som är bra)...
    bra lågt hängande äpple är sperma...det kanske duger med bara sperma....jag ser framför mig salonger i stan´n där kvinnor sitter på rad med ett tjock lager sperma på ansiktet...
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2011-08-25 17:38:00 följande:
    Helt ärligt, vad tror du ???
    jag tror inget. överdrivna macho killar kan ibland vara smyg-homo...inget nytt alltså.
    Hade en klasskamrat på högstadiet som var värsta macho tränade ishockey, rugby var tuff och grov i munnen...tills han en dag stepped ou of the closet, han var homo och sofistikerad..stjärtis alltså...han mådde bra och hade en överdriven macho atityd för att dölja sin läggning...inte för oss utan mest för sig själv.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 17:40:43 följande:
    En riktig kvinna skulle ha (och nu använder jag mig själv som utgångspunkt);

Sperma från en skön man
    En droppe rött vin
    En droppe av sin favoritparfym
    Några matskedar smält choklad
    10 sköna kyssar
    Och ett tacksamt leende     
    låter mkt poetiskt
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2011-08-25 17:44:12 följande:
    Jag ser framför mig ett helt annat ställe där kvinnor står på knä med ansiktena vita av sperma...
    Låt kalla dem för mkt speciella skönhetssalonger
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2011-08-25 17:44:12 följande:
    Jag ser framför mig ett helt annat ställe där kvinnor står på knä med ansiktena vita av sperma...
    en vacker syn tycker jag eller hur?
Svar på tråden Trash-tråden