• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Trust me
    Elle Se Sent skrev 2013-01-04 11:17:04 följande:
    Kanske Aynrand?

Ser han ut så? Förvånad Nu raserar du min världsbild. Inte snällt Gråter
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trust me

Hur jag tror Aynrand ser ut som brandman efter att ha fått telepatiska signaler från NG

Väldigt ofranskt skägg men det kan inte hjälpas 

• Nice Girl Wrong Place

Nej Aynrand är mycket snyggare än den där brandmannen.
    Han hade ful näsa, brandmannen alltså. Jag har en thing för näsor. Aynrand har en fantastisk näsa.

• Trust me
    Elle Se Sent skrev 2013-01-04 11:59:36 följande:
    Nej Aynrand är mycket snyggare än den där brandmannen.
    Han hade ful näsa, brandmannen alltså. Jag har en thing för näsor. Aynrand har en fantastisk näsa.

Om jag googlar "fransk" och "näsa" vet jag vilka träff jag kommer få så jag låter bli

Hur ska en näsa se ut?  
  • Nice Girl Wrong Place

Haha...
    Franska näsor är fina tror jag.

En näsa, det är svårt att säga hur en näsa ska se ut men den ger karaktär till ansiktet. Jag tycker om lite större näsor. Hellre en Zlatan än en Bert Karlsson.
    Jag gillar markerade näsben, kan man säga så? Och väldigt gärna en lite längre näsa.
    Det gör ingenting om näsan är lite bred heller. Andre Benjamin har en fantastisk näsa som dock skulle bli helt fel på någon annan. Den funkar tack vare hans fantastiska leende.
    Och Aynrand har en fantastisk näsa som passar linjerna i hans ansikte och ger det karaktär.

• Trust me
    Elle Se Sent skrev 2013-01-04 12:22:02 följande:
    Haha...
    Franska näsor är fina tror jag.

En näsa, det är svårt att säga hur en näsa ska se ut men den ger karaktär till ansiktet. Jag tycker om lite större näsor. Hellre en Zlatan än en Bert Karlsson.
    Jag gillar markerade näsben, kan man säga så? Och väldigt gärna en lite längre näsa.
    Det gör ingenting om näsan är lite bred heller. Andre Benjamin har en fantastisk näsa som dock skulle bli helt fel på någon annan. Den funkar tack vare hans fantastiska leende.
    Och Aynrand har en fantastisk näsa som passar linjerna i hans ansikte och ger det karaktär.

Ok, tror jag förstår. Funderade på likheterna mellan Zlatan och Andre. Det tog en stund att förstå vad du menar men jag tror du menar att den ska ha både höjd och längd men inte växa på bredden lika mycket och inte heller ut från ansiktet på slutet.

Felet med brandmannen är då att näsan är för liten och med en liten upptendens på slutet. Något som kanske ger ett lite vekt intryck till ansiktet. Det där manliga fotomodellsidealet som är kantigt men lite androgynt är alltså inget för dig näsmässigt.

Nu var jag så där knastertorr igen. Kan inte hjälpa det   

• Nice Girl Wrong Place

Ja TM!
    Alla de där männen har fin näsa. Det gör ingenting om den är lite böjd heller, den behöver inte vara jätterak liksom, eller om typ nästippen har en böj åt rätt håll (neråt) allt sådant funkar...
    Och det gör ingenting om näsborrarna har "volym" eller lite bredd

Åååh manliga näsor...

• Trust me
    Elle Se Sent skrev 2013-01-04 13:17:00 följande:
    Ja TM!
    Alla de där männen har fin näsa. Det gör ingenting om den är lite böjd heller, den behöver inte vara jätterak liksom, eller om typ nästippen har en böj åt rätt håll (neråt) allt sådant funkar...
    Och det gör ingenting om näsborrarna har "volym" eller lite bredd

Åååh manliga näsor...

Det kommer aldrig bli nåt mellan oss 
    Du får lite länkar istället

http://lostwiginity.tumblr.com/archive
    http://bignosesaresexy.tumblr.com/archive