• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Rose I
    Agridulce skrev 2013-01-05 11:05:39 följande:
    Tack söta Rosen.
    Vad det gäller bilder på män är jag tveklöst inne på samma typ av män som NG.
    Men dina bröst piggade ju upp.
    Aaaah, jag håller hårt i Och. Den enda i det här gänget som förstår mig. *Räcker ut tungan till både dig och NG*

Hehe, tack.   
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2013-01-05 11:05:35 följande:
    Ja, så här skrev hon om vår dejt i min tråd. Jag är för övrigt helt förälskad i hennes ögon. Hon har gulbruna ögon. Typ honungsfärgad. GAAAH.

"Träffade Rose idag *skryt skryt* En sån fin och, på alla sätt, generös tjej som har så härliga synpunkter på mycket! Vi möttes upp i t-centralen och åkte tillsammans till Kista centrum där hon bjöd mig på lunch Skäms Sen tog vi en promenad till Husby där vi fikade på typ stans bästa fik (persiskt såklart). Och även Rose har jättevackra ögon. Just so you know så ni inte tappar koncentrationen om ni träffar henne {#emotions_dlg.flower}"
    Åh Husby haha...där har jag käkat lunch några gånger av konstiga anledningar.
    Men vad kul att ni hade trevligt {#emotions_dlg.flower} 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2013-01-05 11:05:39 följande:
    Tack söta Rosen.
    Vad det gäller bilder på män är jag tveklöst inne på samma typ av män som NG.
    Men dina bröst piggade ju upp.
    Tack, jag har ganska bra smak ja Skål
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • I Rose I
    Elle Se Sent skrev 2013-01-05 11:08:52 följande:
    Åh Husby haha...där har jag käkat lunch några gånger av konstiga anledningar.
    Men vad kul att ni hade trevligt {#emotions_dlg.flower} 
    Var i husby har du käkat lunch? Obestämd Finns ju bara en massa skumma kurd/somalieställen som är fullproppad med allah,wallah,ballah,yallah-gänget....
  • Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2013-01-05 11:14:48 följande:
    Var i husby har du käkat lunch? Obestämd Finns ju bara en massa skumma kurd/somalieställen som är fullproppad med allah,wallah,ballah,yallah-gänget....
    Ja precis. Men jag är inte på något sätt obekant med sådana ställen haha...
    Det finns två pizzerior precis vid t-baneuppgången typ. En av dessa. Den var ganska tom, allah walllah ballah yallah mashallah-gänget verkade mest hänga på den allra närmast t-baneuppgången.
    Jag skulle till ett möte på en skola i närheten, åkte inte till Husby för de fina lunchställenas skull haha... 
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2013-01-05 11:19:24 följande:
    Haha, jag har också ätit lunch i Husby. Persisk fö.
    It's a sign!

Du, jag och Rosen ska luncha i Husby. 
  • I Rose I
    Elle Se Sent skrev 2013-01-05 11:19:00 följande:
    Ja precis. Men jag är inte på något sätt obekant med sådana ställen haha...
    Det finns två pizzerior precis vid t-baneuppgången typ. En av dessa. Den var ganska tom, allah walllah ballah yallah mashallah-gänget verkade mest hänga på den allra närmast t-baneuppgången.
    Jag skulle till ett möte på en skola i närheten, åkte inte till Husby för de fina lunchställenas skull haha... 
    Aha, på så sätt. Du menar pizzerian till höger efter ICA-butiken innan bron till "fina" inköpslägenheterna. Kan varenda milimeter av Husby. Då när jag bodde där så var stället det bästa som någonsin hänt mig under mina 23år i Sverige. Jag stortrivdes men nu är det bara så .......sorgligt.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2013-01-05 11:21:58 följande:
    Aha, på så sätt. Du menar pizzerian till höger efter ICA-butiken innan bron till "fina" inköpslägenheterna. Kan varenda milimeter av Husby. Då när jag bodde där så var stället det bästa som någonsin hänt mig under mina 23år i Sverige. Jag stortrivdes men nu är det bara så .......sorgligt.
    Jag minns faktiskt inte, men det var inte den som låg vid det lilla "torget" liksom. Den låg mer runt ett hörn.
    Det var snart 1 år sedan.

• I Rose I
    Agridulce skrev 2013-01-05 11:19:24 följande:
    Haha, jag har också ätit lunch i Husby. Persisk fö.
    Finns den kvar?! Förvånad (Iochförsig kurder från Iran men men...)

Den mellan både tunnelbanestationerna. Närmast Tempo-butiken på väg till den andra tunnelbanestationen? Sholeh? Visst hette den så? Osäker....

Och jag lunchar gärna med dig och NG. Inte i husby men Kista. Den enda stället i husby som är värd att besökas är konditoriet som har gudomliga bakelser. SÅ underbar goda.