Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-14 19:07:22 följande:
    Glöm inte den givna fjärde.
    Hej
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-11-14 20:03:50 följande:
    Man ser på hennes skinkstorlek att bilden inte riktigt är min kopp te, utan att jag var omtänksam nog att ta fram en bild som skulle passa de jag citerade. (förutom Agri som uppskattar rejäla doningar).
    det var snällt
    jag har inget emot en del av de rumpor du postar, de kan vara stora men se fasta ut inte snggt när det finns mkt fläsk som ser ut att dallra...

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-11-14 21:11:47 följande:
    Jag läste en intervju i någon tidning med svenska porrstjärnan Puma Swede. Hon använde ordet "snippa". Känns inte det enormt felplacerat ord hos en porrskådis. Kan iof vara redaktören som valt att använda det ordet om hon nu använder något mer passande.

Nu kommer jag aldrig att kunna runka till någon av hennes filmer utan att tänka på att hon använde snippa och hur tror ni då det går med skinnflöjtspelandet? Ja just det! Inte alls så bra. 

googlade henne...mkt silikon....
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-11-14 21:17:00 följande:
    Dock slår nog "fisan" rekordet som fulast ord.

"Nu skall jag knulla dig i fisan!!!"  Uhm känns lite ehh fel?
    lite trash eller mkt trash till och med
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 11:11:13 följande:
    Ja det vore härligt
    hej alla!

Hur mår du NG? hänt nå´t speciellt nyss?
  • Aynrand

Hej alla fina ni!
    Vilket intressant samtal jag har missat...älskar allt som har med rumpa att göra haha
    Jag ser fram emot att logga in igen runt 22.30 när jag kommer hem igen och snuska/läsa era inlägg om hur en slynas anus skall smaka o lukta haha

ps: jag är en riktig kulturkofta ikväll för jag skall på genrep på operan .... gäääsp!
    jag får väl leka fickpingis

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 15:24:11 följande:
    Mitt anus smakar salope Kakaa, jag behöver inga hallonbåtar
    Men mkt gulligt!
    Gud vad det låter gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-11-15 16:12:25 följande:

Så sant. En slyna skall lukta (och smaka slyna). 

Mmm en fuktig kåtslyna med lätta inslag av läder är en trevligt doft. Eller en Champagnesmakande djupkyss med en kvarhängande bouquet av fellatio.

Jag har lämnat det här med vinprovning bakom mig och tycker det är betydligt roligare med slynprovning.

Haha jag kommer alltid att tänka på bröstvårtor när jag äter gelehallon. Känns en smula kinky att äta.   

vilken beskrivning...jag hoppas att du läst boken "parfymen"

kvarhängande bouquet av fellatio.....

kvarhängande bouquet av Salope funkar också bra
    vad tycker du?

• Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-15 15:52:24 följande:
    Wtf??? Inga jäkla gelehallon el annat mög i min rumpa. En kropp (inkl baken) ska lukta naturligt.
    bara buttplugs och kukar där eller hur?
  • Aynrand

hej alla

Svar på tråden Trash-tråden