Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 08:17:23 följande:
    Idag är det den internationella mansdagen och detta är var vår fokus bör vara;

Äntligen som Gert Fylking skulle säga!

Vad skall du göra för att uppmärksamma mig?
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-19 07:11:11 följande:
    God morgon Ulf och NG. Själv har jag sovit 3h. Blir en intressant dag det här.
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-19 07:11:11 följande:
    God morgon Ulf och NG. Själv har jag sovit 3h. Blir en intressant dag det här.

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 08:28:31 följande:
    Bra fråga...
    Det enda jag tänker på är att du missat att fira mig på den internationella kvinnodagen i 2 år!

Men men, jag är inte långsint. Jag ska köpa en flaska vin, ta fram ett fint kuksubstitut (läs dildo), ta hand om mig själv riktigt ordentligt och låtsas att det är du som gör det.
    Varsågod. 
    jag skäms lite...faktiskt
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 08:43:04 följande:
    Haha det ska du inte göra!
    Att känns dig är lite som att bli firad varje dag. Och det menar jag. Du är så snäll mot mig  
    {#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.djavulsk}SkålNalle

Woaw! vad fin du är!
    Jag blir rörd!
    Kyss
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 08:54:52 följande:

Hur vill du fira den internationella toalett/mandagen? 

• Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-11-19 09:05:09 följande:
    Vilka fjantiga PK fokus. Bah då föredrar jag det fokus som "Steak and blowjob day" har. En avsugning och köttbit, kan det bli bättre? Skulle i så fall vara ett rejält analknull då.
    Är det inte en fantastisk uppfinning?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 09:15:47 följande:
    Gud vilka mansgrisar ni är.
    Kött, avsugningar och vapen.

Jag vill sitta i en rosa fåtölj med benen brett särade, mina hål blottade för en villig manlig tunga, medan jag får manikyr. Och pedikyr. Och matas med geléhallon.  
    Det där är snarare en kvinnodag...
    ja ser också en hjärtformad säng med röd sammetsöverkast en chokladask och en pudel....
    det enda som fattas är en klassik låt i bakgrunden "it´s raining men..."
Svar på tråden Trash-tråden