• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Trust me
    Aynrand skrev 2013-01-07 20:03:27 följande:
    Neej förlåt jag menade att hon var rund och ändå attraktiv och fräsch haha
    du har en speciell smak vilket du är medveten om

vit kvinna
    ganska rund , låt oss säga fet
    lite white trash feeling över det hela (no pun intended...)

den bild var bra!

Uppmuntra honom inte att publicera bilder på kvinnor med ohälsosamt BMI. Kvinnor påverkas av alla bilder och vill omedelbart se ut så själva. Glad
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • lille Birger

Hon är smalare, men har ändå string.
  • Trust me
    lille Birger skrev 2013-01-07 22:00:13 följande:

Nu så börjar det likna nåt {#emotions_dlg.flower}
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-01-07 22:00:13 följande:
    Skrattande
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • I Rose I
    Elle Se Sent skrev 2013-01-08 08:21:30 följande:
    Jag tycker att det går utför med tråden...
    Godmorron Kyss

Vad vill du prata om? Jag sitter och garvar ihjäl mig. Jag kanske ska börja ligga med maken på jobbet idtället apropå en annan diskussion.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2013-01-08 09:08:16 följande:
    Godmorron Kyss

Vad vill du prata om? Jag sitter och garvar ihjäl mig. Jag kanske ska börja ligga med maken på jobbet idtället apropå en annan diskussion.
    Godmorgon Rose

Jag vet inte, har inget att prata om alls.
    Ligga med maken på jobbet istället för hemma? Ptja varför inte  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • I Rose I
    Elle Se Sent skrev 2013-01-08 09:10:19 följande:
    Godmorgon Rose

Jag vet inte, har inget att prata om alls.
    Ligga med maken på jobbet istället för hemma? Ptja varför inte  
    Har du sett kort på den mörka killen i helkroppsbildstråden? Ouch!!! Det är ju verkligen inte min typ egentligen men gud, vilken vacker kropp och helt perfekt.

Äh, det är en stolle som det blev olycklig fel när hon försökte tänka och vara lite rolig. Meningen nedan skulle då vara ett hån och förminskning av min person som jobbar åt maken.

"Sa hon som ligger med chefen på fritiden."  Stackars arma.     
  • Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2013-01-08 09:15:43 följande:
    Har du sett kort på den mörka killen i helkroppsbildstråden? Ouch!!! Det är ju verkligen inte min typ egentligen men gud, vilken vacker kropp och helt perfekt.

Äh, det är en stolle som det blev olycklig fel när hon försökte tänka och vara lite rolig. Meningen nedan skulle då vara ett hån och förminskning av min person som jobbar åt maken.

"Sa hon som ligger med chefen på fritiden."  Stackars arma.     
    Nej har inte kollat där, den perfekta kroppen jagar jag bara på mig själv haha...
    Vad gäller män har du och jag nog aldrig enats
    Vi borde kanske försöka luska fram en man som vi båda finner attraktiv?

Äsch - inget fel att ligga med chefen på fritiden. Det skulle jag också göra om jag jobbade åt rätt man, så att säga  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • I Rose I
    Elle Se Sent skrev 2013-01-08 09:19:09 följande:
    Nej har inte kollat där, den perfekta kroppen jagar jag bara på mig själv haha...
    Vad gäller män har du och jag nog aldrig enats
    Vi borde kanske försöka luska fram en man som vi båda finner attraktiv?

Äsch - inget fel att ligga med chefen på fritiden. Det skulle jag också göra om jag jobbade åt rätt man, så att säga  
    Åh, vilken svår uppgift! Tungan ute Var ska vi börja? Skulle vara intressant att se om det finns någon vi kan finna attraktiv båda två.

Hehe. Det vet jag att du skulle.