• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-01-08 13:16:38 följande:
    Vilket sammanträffande att du frågar Monsieur!
    Jag kan svaret på dagens fråga. Men avvaktar lite.
    Du får tänka ordentligt såklart
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-01-08 13:24:57 följande:
    Du får tänka ordentligt såklart
    Tack, jag har tänkt klart och kommit fram till att ja, om det är din kuk.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-01-08 13:26:49 följande:
    Tack, jag har tänkt klart och kommit fram till att ja, om det är din kuk.
    Amen!
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-01-08 13:32:57 följande:
    Amen!
    Ja tack

Vi kan fortsätta diskutera dina möjligheter vad gäller att tränga riktigt djupt in i...erhm kristendomen, en annan dag. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Trust me
    Elle Se Sent skrev 2013-01-08 14:49:38 följande:
    Ja tack

Vi kan fortsätta diskutera dina möjligheter vad gäller att tränga riktigt djupt in i...erhm kristendomen, en annan dag. 

Glöm inte att han är katolik så det kan slinka in ett radband också. Obestämd

Jäklar! Det där var tänkt som en varning mot umgänge med papister men tror det kan ha givit omvänd effekt Skäms
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-01-08 15:01:02 följande:

Jäklar! Det där var tänkt som en varning mot umgänge med papister men tror det kan ha givit omvänd effekt Skäms
     Ja.

• Nice Girl Wrong Place

Den skulle passa med följande nyckelring i öglan;

• Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-01-08 15:20:34 följande:
    Den skulle passa med följande nyckelring i öglan;

Absolut!

Hur mår du förresten?
  • Aynrand
    Trust me skrev 2013-01-08 15:01:02 följande:

Katolicism är ganska bra, det fina med dubbelmoralen är att den också genererar erotism, synd och snusk...

alltså vänner..!!!!!!!!!! erotism föddes inte hos protestanter eller?