Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-09-21 13:18:21 följande:
    den blir bra en grabb som röker blir bra
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-09-21 13:31:26 följande:
    nej jag tror inte det för min mamma har skägg så det måste vara din morsa...
    Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad TRÅÅÅÅÅÅKIG du äääääär hahahahahahahahahahahaha dont stop
  • MrsAssault

Hej och! Vad skönt att jag inte var ensam om konstiga associationer tyckte du den var goth också eller?

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 14:02:27 följande:
    Får jag följa med!?
    Klart du får!
  • MrsAssault

Men åååh nu har jag suttit och snackat skit om svågern så städar han hela huset och gör pannkakor. Snacka om dåligt samvete jag får nu.

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 14:07:52 följande:
    Räknar med att ni plockar upp mig.
    ja det är lugnt, mamma ska hämta mig runt fyra så vi svänger väl förbi dig vid sju??
  • MrsAssault
    och skrev 2011-09-21 14:11:01 följande:
    Ja, något åt det hållet.

Fast jag säger inte att min avatar är bättre, och det spelar ju faktiskt ingen roll heller. Man får ju en bild av personen bakom efter ett tag ändå.
    Nä den är rätt goth faktiskt
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 14:14:05 följande:
    Hahaha....nja jag tror nog ni hinner till 6 faktiskt, om din mamma inte kör låååångsamt...
    Min mamma är en tant som tog körkort för tre år sedan, hon kör låååååååångsamt
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 14:13:28 följande:
    Finns bara en enda bra "hoe" låt i hela universum.

">

" target="_blank">

"I'm usually known to keep my composure, but I think I'm supposed to say what I feel...I don't think it's right, if I don't keep it real and tell you how I feel, you're so damn ill..."   {#emotions_dlg.flower}

Jag älskade Slum Village när jag var yngre. Lyssnade inte ens på andra artister. Endast Slum Village. Jag har med andra ord vidgat mina vyer riktigt ordentligt. 
    Finns hur många bra hoe-låtar som helst!
Svar på tråden Trash-tråden