Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-09-19 20:19:24 följande:
    Hahaha, inläggsmaraton för min del!

Märks det att barnen somnat eller?  
    Jag kommer nog somna snart, har varit på stan hela dagen idag och är helt slut
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-19 20:35:02 följande:
    Klart att det går, om inte barnet kommer för tidigt förstås!

Förr (och nu menar jag inte förra seklet ) var det betydligt vanligare att man jobbade fram till att man födde.    
    Ja min morsa är sjuksköterska och jobbade tiden ut med både mig och min bror, trots diverse krämpor min pappas fru var jockey och galopptränare, hon jobbade tiden ut också, hon red inga lopp men i övrigt ändrade hon inget, och hon var mammaledig i två veckor. Jävligt hardcore
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-09-19 20:57:52 följande:
    Det är ju relativt få kvinnor med stringburkini på badhuset har jag märkt.
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-19 21:13:59 följande:
    Köpt nått kul?
    Nä har inte köpt nånting, har inga pengar haha men jag promenerade med min kompis och hennes bebis som var för rastlös för att vara på fik
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-19 21:51:29 följande:
    Jag har fortfarande sonens spjälsäng kvar om du vill ha den. Kunde inte kasta bort det utan jag har den kvar ihopp om att ge den till en som kan ha användning för det.  Jag vill inte ha pengar för det. Sluta larva dig och acceptera det. Nalle Säg bara till så ber jag K köra den till dig om du vill.
    Wooow gärna! Det vore skitnice Hjärta
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-19 21:37:05 följande:
    En sån hade jag och det hjälpte jättemycket.

medium.tradera.com/615/127175615_1.jpg
    Aha, ska försöka fixa det! Jag är liksom inte handikappad riktigt men när jag går länge så börjar det göra ont och det på fast underlag, när jag är på jobbet går jag hela tiden i ett krängande tåg så det lär inte göra saken bättre direkt..
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-19 22:04:21 följande:
    Nej, dags att hoppa in i duchen och lägga sig. Gonatt tjejer. Nalle

(Assault, jag kan även hjälpa dig med barnvagn (NY) om du vill för ett pris långt under butikspris men jag ska inte tränga mig på. Du bestämmer själv. {#emotions_dlg.flower})
    Barnvagnen är redan kirrad, men tack
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-19 22:06:28 följande:
    Good, ska prata med K och se när han kan komma förbi och hämta det. Hör av mig till dig via tel.

Tänk på det där med magbältet. Du kommer känna skillnad.

Nalle{#emotions_dlg.flower}
    Asschysst! Solig {#emotions_dlg.flower} har faktiskt varit lite nojig över sängen just, det är typ det enda vi inte lyckats fixa ännu
  • MrsAssault

GOMORRON!!!!!!! Här har de borrat sen 8. De tar INGEN hänsyn till att jag har semester haha

Svar på tråden Trash-tråden