• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place

Birger, se ovan!

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Trust me

Oväntat att höra att LB har flickvän..

LB! Varför har du inte berättat?

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • lille Birger
    Trust me skrev 2013-02-24 20:12:13 följande:

Oväntat att höra att LB har flickvän..

LB! Varför har du inte berättat?

Jag har inte flickvän. Cool

Har nalle istället.
  • Trust me
    lille Birger skrev 2013-02-24 23:04:39 följande:
    Jag har inte flickvän. Cool

Har nalle istället.

Som Mark Wahlberg 

• Trust me
    och skrev 2013-02-24 23:15:48 följande:
    Jag fryser.

Det ligger väl ett täcke till i sängen bredvid du kan ta
  • och
    Trust me skrev 2013-02-24 23:22:18 följande:

Det ligger väl ett täcke till i sängen bredvid du kan ta
    Nej. Jag ligger i soffan.

Någon borde hämta en filt åt mig. Gör någon det? Svar nej, eftersom alla män alltid är svikare.

Och djur, det glömde jag.

Jag ska nog fokusera på nallar enbart i fortsättningen. Hämtar din nalle filtar, Birger?    
    The hard way is the right way.
  • Trust me
    och skrev 2013-02-24 23:38:00 följande:
    Nej. Jag ligger i soffan.

Någon borde hämta en filt åt mig. Gör någon det? Svar nej, eftersom alla män alltid är svikare.

Och djur, det glömde jag.

Jag ska nog fokusera på nallar enbart i fortsättningen. Hämtar din nalle filtar, Birger?    

Verkar som du samtidigt lyckas ha lite för höga och lite för låga förväntningar på män Snällt av dig att placera katterna i samma kategori som män
  • och
    Trust me skrev 2013-02-24 23:49:27 följande:

Verkar som du samtidigt lyckas ha lite för höga och lite för låga förväntningar på män Snällt av dig att placera katterna i samma kategori som män
    Jag ändrar mig och tar bort männen därifrån. En katt hade haft vett att komma och värma mina fötter i alla fall.
    The hard way is the right way.