• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Trust me
    Elle Se Sent skrev 2013-02-14 18:46:49 följande:

Det där tror jag inte riktigt på Nalle
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2013-02-13 23:45:29 följande:
    Kaffe å glass !!! 
    Jag tror inte Birgers mamma skulle ta betalt.

Birger, vilken är din mammas bästa maträtt? Vill du att jag ska leta lite och ta med en gammal nalle med? 
    The hard way is the right way.
  • Trust me
    Elle Se Sent skrev 2013-02-14 19:08:38 följande:
    Vilket TM?
    That you can't tell or that I do?

Jag hade tänkt skriva något lustigt om att det var önsketänkande från din sida att du har det varje dag. Nu kommer jag inte på något så jag passar.. Foten i munnen
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-02-15 08:25:19 följande:

Jag hade tänkt skriva något lustigt om att det var önsketänkande från din sida att du har det varje dag. Nu kommer jag inte på något så jag passar.. Foten i munnen
    Haha ja någon borde verkligen se till att jag hade det varje dag...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Trust me
    Elle Se Sent skrev 2013-02-15 08:59:34 följande:
    Haha ja någon borde verkligen se till att jag hade det varje dag...

Det var det som jag tänkte men sen kom jag på att jag skulle ledsna efter en på den där pluggen. Det skulle bli lika upphetsande som att varje dag behöva säga till barnen att borsta tänderna.

Du kan möjligen prata med Någon om att underkläder inte alls är lika bra som pluggar. Ni ersätter helt enkelt dina trosor med pluggar. I din troslåda ligger det ett stort antal pluggar och du väljer en att ha varje morgon när du klär på dig precis som du väljer trosor. Ibland bestämmer Någon åt dig men ofta väljer du själv. 
  • lille Birger
    och skrev 2013-02-14 22:33:28 följande:
    Jag tror inte Birgers mamma skulle ta betalt.

Birger, vilken är din mammas bästa maträtt? Vill du att jag ska leta lite och ta med en gammal nalle med? 
    Hmm Obestämd låt se. Nallen gillar mammas köttfärssås och spagetti, medan Lille birger tycker bäst om mammas hemgjorda pannkakor med blåbärssylt. Tungan ute

Ja, nallar är alltid välkomna! Nalle
  • lille Birger

Tidigare idag fantiserade jag om att jag räddade en naken kvinna som var i nöd genom att lägga henne över axeln och bära iväg henne till säkerhet. Drömmer

En naken kvinna i 45årsåldern som var bunden alltså. Drömmer