Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Hej Hej

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 21:56:00 följande:
    Gah!

Saknar dig! 
    jag med...

du har vin som tröst, du kan också plocka fram böcker {#emotions_dlg.djavulsk}
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 22:05:36 följande:
    Du har din kuk som tröst!
    vad menar du?
    isf har du din fitta
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 22:09:49 följande:
    Haha ok nu slutar vi...
    varför då?
  • Aynrand
    GangsterKermit skrev 2012-11-19 22:16:07 följande:
    Allvarligt... Jag var på gymmet idag...
    jag med, körde quads, biceps och abs
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 22:05:36 följande:
    Du har din kuk som tröst!
    jag dopar gärna min kuk i ditt vin
  • Aynrand

Hej o god morgon alla fina!

har en liten sjuk dotter idag, har druckit kaffe
    och förvandlat min säng till gruvan...haha, jobbar med laptopen i sängen. det är helt ok

• Aynrand

jag är nyduschad o jag luktar gott.

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-20 22:02:45 följande:
    Jag är inte nyduschad men jag doftar gott ändå.
    det gör du säkert......är du naken och kåt som alltid?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-20 22:06:59 följande:
    Den handlar om rasism så den är inte så rolig.
    Men "Gammel Ola" har iaf kommit fram till att "negrer våldtar" och att det har något att göra med att de har runt 70 i IQ, rent generellt.
    Men ifrågasätt inte Gammel Ola. Det är nämligen åsiktsförtryck av extremvänstern.

Gammel Ola verkar vara en riktigt trevlig typ alltså.....han har en IQ som förmodligen inte överstiger analtemperatur....
Svar på tråden Trash-tråden