Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

räknas den versionen?

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-18 15:38:31 följande:
    Det där är verkligen ingenting Aynrand. Du borde hänga i politikforumet mer haha...
    Den där tråden är en av de lugnaste och mest civiliserade av alla. 
    då vill jag inte slösa min tid i andra trådar blä!!!!

låt oss prata om ditt anus i stället
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-18 15:52:08 följande:
    *Anar
    anus
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-11-18 17:05:44 följande:
    Gemytlig rumpa. Cool
    nu tänker jag på analsex
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-11-18 18:00:50 följande:
    Hon har dock trosor på sig. Vad gör du då?
    haha
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-18 17:54:15 följande:
    PM, det är lättare med läsning för att jag då kan måla mina egna bilder och "slipper" ta till mig någon annans.
    Jag gör en egen film i huvudet och jag stryker under, går tillbaks, kladdar som en galning i mina böcker.
    Så skönt att kunna läsa en underbar fras om och om igen. Filmer flyger förbi. 1 1/2 timme och det är över.
    En bok är en längre resa. Och mer utmanande (för mig).

Med det sagt så har jag ju sett några fantastiska filmer. Aynrand rekommenderade Medan vi faller. Kände inte till den innan. Det var typ en andlig, religiös upplevelse haha...

Men för mig blir den ännu starkare med böcker.
    Jag ä l s k a r böcker.
    därför får du böcker av mig med...utöver filmtips

högläsning skall det också bli!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-18 18:10:46 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-18 17:54:15 följande:

Fler än jag som kladdar i mina böcker förresten.
    Host.

Demon
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-18 18:18:40 följande:
    Hahaha
    inte utan Tungan ute
  • Aynrand
    och skrev 2012-11-18 22:13:28 följande:
    Väldigt tråkig bild, Birger.

Förresten lovade du att posta en åt mig, men det har du inte gjort.  
    var det en kukbild?

• Aynrand

Hej alla trash:are,
    ganska fin himmel idag på Västkusten......
    Ulfsas; en stor fördel med att vara pilot är att man tar sig närmare solen. Som passagerare tröttnar jag aldrig på den känslan.....starta, lyfta ta sig igenom molnen och yeees here comes the light!

Svar på tråden Trash-tråden