Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Hej alla trashare!
    Hur mår ni?

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 08:20:16 följande:
    Jag ska göra te...
    En STOR kopp te. Har krigat med min dotter hela morgonen och förtjänar te.
    de är synd om dig!
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-11-21 09:08:35 följande:

Bara för att du skall uppskatta det du har idag så skall jag berätta för dig att det blir mycket värre i tonåren . Tänk dig så här: Tag din egen PMS, kombinera det med tonårstrots, mamma är jordens mest korkade människa, känslostormar, dram queen  och rör om lite. Slutresultat: WW3. 

.
    that´s the shit!

Det kräver humor för att överleva där som man---omgiven av PMS kvinnor i alla åldrar

• Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-21 10:20:35 följande:
    Sedan så är min gubbe inte så manlig. :( Jag är den mer manliga.. (ordning och reda, planeraren, stränga, händiga) Han är den som vill plantera blommor och klaga på att hans t-shirts är malätna.. 

jag bara väntar på att han skall prova mitt smink. *skratt* 
    Köp honom:

1- en buttplug modell större
    2- är spelnördar så kan ni växla med lite böcker - nördar gillar vampyrer så kör på Anne Rice roman serien, ett mästerverk i genre.
    3- en parfym för herrar som inte är för "manlig" lite vanilj exempelvis: bra sådana: A men av Thiery Mugler eller Black XS av Paco Rabanne

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 11:58:19 följande:

me like check this one too

• Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-21 12:04:45 följande:
    Jo, jag snusar.. och dricker öl.. han dricker inte ens kaffe och dricker bara cosmopolitans.. plus att han älskar serien sex and the city. :P (Han skrattar åt det) han beundrar inte kläder osv.

Jag börjar skratta lite förläget när någon gråter lr blir känslosam.. jag skrattade på min farmors begravning.. och detta för att jag blir riktigt obekväm, inte för att det är kul.. utan jag skrattar när jag blir obekväm. 

och när jag blir ledsen så kan det komma en ilsken blöt tår sedan blir jag apförbannad i fem sek och sedan blir jag någon beslutsam dåre.  men jag tror jag fällde tårar och grät sist när jag var runt 15. 

plus är det någon som svär i trafiken så är det jag.. -.- "Hyndor skall inte vara i trafiken! tokiga kärringjävel!" "Han kör som en kärring!" (Tror min far präglat mig för mycket!)  och detta då jag inte har körkort utan sitter med i passagerarsätet. :P 

Fan.. jag är ingen flicka.. :( Jag är min pappa.

Jag tycker du är artig jämfört med mig....
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-21 12:06:42 följande:
    1, har funderat på att köpa honom en buttplug fast en storlek mindre..
    2, spelnördar ja, men vi gillar inte vampyr-krimskrams.. -.-  fast en bok var en bra idé, han gillar fantasy. då menar jag rymden och sånt där.. vampyrer varulvar och allt sånt går bort..
    3, funderade på denna också men han använder inte parfymer.. (han luktar dessutom så jättegott ändå)  
    1- du vet bäst haha
    2- Ge Anne Rice en chans för hon skiljer sig från mängden där, hon gränsar till fantasi och har en oerhört sensuell stil a la sydstat-USA....
    3- du vet bäst
    4- glidmedel till hans buttplug
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-21 12:10:14 följande:
    Jag är uppfostrad utav min pappa och min farmor, min farmor var oldschool och bestraffningen för rejäla svordomar var riv och slit i örat (upp till att jag var 17) samt toalett-tjänstgöring = skrubba toaletten med en tandborste. (true story) Militärfamilj jajjemen!
    Hmm min erfarenhet är att om man inte får leva ut detta som barn svär man igenom hela livet bara man får möjlighet...detta är fallet för många västerlänningar (UK, Frankrike är praktexempel)

jag kan sitta och kalla folk för slapp- kuk och sladdrig fitta, sossejävel, mongo och allt möjligt mellan himmel och jord. Jag brukar må bättre efteråt
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 12:12:13 följande:
    Mm sa inte Malcom X det? Eller var det någon annan snubbe...
    Malcolm X
    "den som somnar med kliande rumpa vaknar med stinkande finger"
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-21 12:14:22 följande:
    Min farmor hade gjort pulvermos utav dig :(
    Din farmor hade älskat mig!
Svar på tråden Trash-tråden