• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Trust me

Passar den till och. Hon kan vara mer övertygande/skrämmande än jag.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-03-29 11:03:11 följande:
    Passar den till och. Hon kan vara mer övertygande/skrämmande än jag.
    Mm nu blir jag rädd!

Tror jag åker och shoppar lite onödigheter istället. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • och
    Elle Se Sent skrev 2013-03-29 11:21:16 följande:
    Mm nu blir jag rädd!

Tror jag åker och shoppar lite onödigheter istället. 
    Nya trosor som du skulle kunna visa upp på bild kanske?
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    Elle Se Sent skrev 2013-03-29 10:45:22 följande:
    Hmm...till vilken nytta?
    Det är alltid nyttigt att glädja sina medmänniskor. Som dagens god gärning eller något.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

Idag är en dag att reflektera över Jesus lidande på korset. Man bör därför ägna sig åt lämpliga aktiviteter en dag som den här.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • och

Du är faktiskt väldigt klok, PM.

The hard way is the right way.
  • lille Birger
    Elle Se Sent skrev 2013-03-29 10:30:43 följande:
    Jag har varit HELT ensam hemma (minus katt) i typ 28 timmar nu.
    Helt fantastiskt. Jag hör bara de ljud jag vill höra och ser bara det jag vill se och kan ägna mig åt självbefläckelse när var och hur jag vill.

Skål 
    Nallen och jag var ensamma hemma en gång och det gör vi aldrig om. Det var jätteläskigt!

Det slutade med att vi låste in oss på toan och kom inte ut förrän mamma äntligen kom hem varpå vi båda skrev ned för trappan och kastade oss in i hennes famn. Nalle
  • Nice Girl Wrong Place

Stackars BJ och nallen!

Aynrand brukar, i egenskap av gentleman, vara ett stöd på olika sätt när jag är ensam.
    Tror att nallen också kan behöva en trygg fast hand Birger.