• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Trust me
    och skrev 2013-04-03 21:48:37 följande:
    Jag funderar på att vara med i tråden om vad som gör mig lycklig.

Tydligen måste man ha tillstånd att publicera bilden också, så jag ska bara dubbelkolla detta med Anton först. Men jag kommer vinna en barnvagn. Jag har tänkt skänka den till nallen, jag tror att han kommer tycka att den är mysig och lagom stor att sova i.  
    Det här tror jag gör LB glad. Har jag fel gör det Aynrand glad.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anton Chigurh
    ochHjärta skrev 2013-04-03 21:48:37 följande:
    Jag funderar på att vara med i tråden om vad som gör mig lycklig.

Tydligen måste man ha tillstånd att publicera bilden också, så jag ska bara dubbelkolla detta med Anton först. Men jag kommer vinna en barnvagn. Jag har tänkt skänka den till nallen, jag tror att han kommer tycka att den är mysig och lagom stor att sova i.  
    ÄLSKLING !!!

Visa du precis vilken bild du vill, det gjorde jag, blir det nåt tjafs får du ta det efteråt, liksom. Fast, jag har förmodligen redan utsetts till vinnare av tävlingen, och även jag kommer skänka vagnen till Nallen. Efter en viss nödvändig modifiering. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    Trust me skrev 2013-04-03 22:14:16 följande:
    Det här tror jag gör LB glad. Har jag fel gör det Aynrand glad.

Häftig rumpa. Cool

Jag tror nallen skulle bli jätteglad av att få en vagn som han kan ligga och vila i när vi är ute! Han har blivit ganska lat på sistone så han skulle nog uppskatta att bli skjutsad.
  • Trust me
    lille Birger skrev 2013-04-04 22:07:42 följande:
    Häftig rumpa. Cool

Jag tror nallen skulle bli jätteglad av att få en vagn som han kan ligga och vila i när vi är ute! Han har blivit ganska lat på sistone så han skulle nog uppskatta att bli skjutsad.
    YES! Jag har lyckats hitta en Birgerrumpa *hoppar runt och gör pumpande rörelser med armarna*
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-04-04 22:35:12 följande:
    YES! Jag har lyckats hitta en Birgerrumpa *hoppar runt och gör pumpande rörelser med armarna*
    Aynrand skulle också gilla just den där rumpan...
    Jag gillar just den där rumpan... 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Trust me

Jag är så på topp!

• Trust me
    lille Birger skrev 2013-04-05 18:00:57 följande:
    Idag är det Fredag. Glad

Stuns tack

• PrimitivMan
    Aynrand skrev 2013-04-01 11:25:50 följande:
    heter det inte "ETT PAR" ?
    Ett sådant allvarligt grammatiskt fel innebär bara en sak: SPANK HER!!!
    Is sex dirty? Only if it's done right