• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-04-10 22:02:18 följande:
    Mm, jag vet alldeles för lång tid!!! Men jag bor kvar i samma nummer... Mår rätt så bra. Du?

Ska sova nu (skönhetssömn ) men kanske imorn?

Puss på er alla!
    Bra, jag vet var din brevlåda bor.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • ulfsas

Köpte en mycket god svart rom som skall avnjutas imorgon kväll. Till att börja med alltså.

• Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-04-10 21:09:04 följande:

Hjärta
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-04-10 22:06:45 följande:
    Hjärta
    Hjärta

Och om vi slår samman dagens teman får vi...
    Baguettefjärilar

(Blir inte mer innovativ än så ikväll)

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • lille Birger

Hon har guldtrosor och han har kostym:

• Trust me
    Elle Se Sent skrev 2013-04-10 21:42:03 följande:
    Jaha nu förstår jag vad du menade.
    Du trodde att jag har fjärilar i magen för att jag är nervös?
    Så är det inte Solig.

Och jag menade att jag skulle njuta av fjärilarna i magen  
    Och jag trodde du skulle njuta av fjärilarna för det är vad du gör på en bra dejt. (eller hur A) 
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-04-10 22:24:20 följande:
    Och jag trodde du skulle njuta av fjärilarna för det är vad du gör på en bra dejt. (eller hur A) 
    Ja DEN kopplingen hade jag redan gjort.
  • Nice Girl Wrong Place

Nu har jag varit riktigt fyndig i choklad-i-rumpan-tråden och med det gör jag sorti.