• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Elle Se Sent skrev 2013-04-09 12:30:33 följande:
    Jag är sjuk
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2013-04-09 12:36:45 följande:
    VA, har du fotat i mitt spritskåp?{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Trust me
    Elle Se Sent skrev 2013-04-09 12:30:33 följande:
    Jag är sjuk
    Gör som Yoyna. Hon är aldrig sjuk. Glöm inte lägga upp en film på det. Jag och "och" behöver se att du gör det på rätt sätt.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2013-04-09 12:36:45 följande:
    Tack Anton...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-04-09 20:34:07 följande:
    Gör som Yoyna. Hon är aldrig sjuk. Glöm inte lägga upp en film på det. Jag och "och" behöver se att du gör det på rätt sätt.
    Era behov är en fis i rymden i jämförelse med andra

Och det säger jag med all respekt och kärlek. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Elle Se Sent skrev 2013-04-10 09:07:33 följande:
    Tack Anton...
    Så lite så, Maria, hoppas du är bättre idag.....Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2013-04-10 09:09:37 följande:
    Så lite så, Maria, hoppas du är bättre idag.....Solig

Tack men nej, jag är ännu mer förkyld idag. Stackars, stackars mig... 
  • Anton Chigurh
    Elle Se Sent skrev 2013-04-10 09:21:16 följande:

Tack men nej, jag är ännu mer förkyld idag. Stackars, stackars mig... 
    Det är synd om dig, Maria, bedtime.gifoch det vet du att jag menar.

Gurgla svalget med en rejäl klunk Whisky, som du sen sväljer ner. Upprepas 8-12 gånger i timmen. Hela dagen. Inte säkert det hjälper. Men du kommer tro det. 

Må så gott det går. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2013-04-10 09:27:05 följande:
    Det är synd om dig, Maria, bedtime.gifoch det vet du att jag menar.

Gurgla svalget med en rejäl klunk Whisky, som du sen sväljer ner. Upprepas 8-12 gånger i timmen. Hela dagen. Inte säkert det hjälper. Men du kommer tro det. 

Må så gott det går. 
    Haha...
    Jag har rom hemma