Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-01-05 19:24:34 följande:
    Eller så kan NG få lyssna i telefon nästa gång.
    Det där var ett utomordentligt bra och genomtänkt svar, men så var det också du, ÄLSKLING, som kom fram till det. Så gör vi, men hon får fanimej betala för det.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-05 19:28:09 följande:
    Samtalet åtföljs förstås av ett antal mms. Solig

Om Anton vågar förstås. 
    Såklart gör han det. Anton är modig som få. En riktig hjälte.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-05 19:29:06 följande:
    Och vi kan använda min telefon, din j-vla snåljåp.
    Vet du egentligen hur jävla mycket diesel traktorhelvetet gjorde av med under resan ner till dig. För å inte tala om åtgången på glögg ???

Jaja, jag vet, men jag betalar fan inte telefonen här. Inte en chans. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-05 19:31:20 följande:
    Min hjälte. Bara min. Hjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-05 19:33:23 följande:
    Fick du inte valuta för pengarna eller?
    Jojo.....jaa, okay då. Jag skall hålla käften här. Förlåt. Men du står för telefonen.....snälla

Nu kom det dessutom folk, så Anton loggar av, tillfälligt, och önskar dig, och alla andra, men mest dig, en fortsatt underbar kväll.  
  • Anton Chigurh
    HäxanSurtant skrev 2012-01-06 19:06:43 följande:
    Har lämnat ett bidrag, vet dock inte om det gör din tråd bättre eller sämre...
    När har ett inlägg från dig någonsin försämrat en tråd. Jag skämtar faktiskt inte....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-07 13:00:46 följande:
    Vad fina ni är

God eftermiddag! 
    Jag vet.

Men tack i alle fall.
  • Anton Chigurh
    Driftwood skrev 2012-01-07 12:47:51 följande:
    Ha en bra dag

Cesária Évora - Tchintchirote

" target="_blank">

Tackar så väldans. Och får önska Herrn detsamma.Glad
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-31 14:01:54 följande:
    Ja. Gråter

Jag drömde faktiskt om Anton i natt. På riktigt. 
    Det här har jag bommat. Utveckla !!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-07 13:00:46 följande:
    Vad fina ni är

God eftermiddag! 
    Ja, och såklart detsamma till dig, min kära MariaSolig
Svar på tråden Trash-tråden