Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-01-13 09:03:57 följande:
    Det skulle göra honom lycklig, han skulle aldrig röra dig ändå, och du vill väl göra dina medmänniskor glada?
    Du känner Anton bättre än vad han själv gör. Det förstår jag nu.......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

SHIT ALLTSÅ, kan man annat än älska dessa tre tjejer. Nä, helt omöjligt. Sensuellt och makalöst vackert på samma gång.

FAN VA BRA DOM ÄR......

Det är fan i klass med Rammstein, så jävla bra är dom. Titta, lyssna. Och njut.

Varsegod :

">

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-13 19:11:48 följande:
    Innan jag läst klart meddelandet trodde jag att du pratade om mig Rose och Bakis Solig
    Skall vi vara ärliga, Maria, och det skall vi ju, det tycker då iaf fall jag, för som du säkert vet, Maria, så varar ärlighet längst. Har Anton rätt, eller har han, som vanligt, rätt ???

Jo, vad jag vill ha sagt är att, helt ärligt då, att samma sak gäller för fan när det kommer an på er 3. Hur kan du ens antyda att så inte skulle va fallet. Tok !!!

Visst var klippet i världsklass ??? 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-13 20:01:00 följande:
    Du har alltid rätt Anton, och din vilja är min lag. Hjärta

Till er andra som inte stannar upp och börjar flåsa och tänka på annat när ni ser hjärtat utan fortsätter läsa kan jag meddela att mina musiklänkar är ungefär fjorton hölass bättre än vad den länken var. 
    Nu är följande rader rena självklarheter, men iaf, jag känner ändå att jag vill dela med mig, kanske framför allt till alla nytillkomna fans, eftersom det är en service som förväntas av mig. Ja.

Således, gott folk : vill jag bara tala om att givetvis är min Annelie lika sensuell och makalös vacker som dom 3 skönspelande Jungfruarna i min länk tidigare i tråden, och inte bara det, min Annelie är mer. Hon är fan så mycket mer

Min Älsklings musiklänkar avstår jag, pga säkerhetsskäl, att kommentera här.

makalös vacker !!!  Skall det va med elr utan t  ???  Jag tror med.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-14 00:16:17 följande:
    Nytt korrigerat inlägg, var vänlig bortse från det tidigare.
    Det här med att jag alltid får ett stort smajl på läpparna varje gång du uppenbarar dig i en tråd !!!

Det finns en anledning till det.

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-14 12:14:24 följande:
    Utveckla gärna detta i min inbox.

Eller skicka ett mms, det går också bra.  
    Skall se vad vi kan åstadkomma här....
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2012-01-14 11:57:56 följande:
    Vafan Anton!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Du är oinbjuden till denna medlems konto!

Medlemskontot du försökte gå in på har besöksrestriktioner. Det kan t.ex. vara att medlemmen kräver att du själv är en inloggad medlem eller finns med i medlemmens adressbok." Skrikandes Gråter

Jaaa, det kan bli så, ber uppriktigt om ursäkt, fixade och donade, och testade, litta, glömde att återställa till ursprunget. Sorry, AssultarnGråter

Var det glöggen som Frun suktade efter. Eller var det nåt annat ???
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-14 18:11:39 följande:

Jag har flera förslag faktiskt. 

Mnn, men en aning fantasi är det du och jag här....  
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-14 12:56:18 följande:
    Vad har Anton på sin sida som gör det värt att stänga ute folk ifrån. Måste kolla när jag orkar släpa mig till en dator.
    Jag gjorde ett oförlåtligt misstag. Som jag har gjort avbön ifrån. Många gånger. Och, tror jag, blivit benådat för.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-14 18:28:02 följande:
    Du borde varit här nu, Anton...
    Ja. Definitivt.
Svar på tråden Trash-tråden