Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Elle Se Sent skrev 2013-01-23 18:46:01 följande:
    Aha syns den inte?

Nu då?

Känns som douche grejen skulle passa in i den stora rumpan under......preparation for hard core action...
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-01-23 19:00:08 följande:
    Risken finns att den skulle slukas upp...försvinna in i...begravas i rumpan.
    då måste man gå o hämta grejen.......
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-01-23 19:03:36 följande:
    Och helt plötsligt har det hela förvandlats till en analfisting-session.
    precis
  • Aynrand

Aynrand är en gentleman

• Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-01-24 17:45:57 följande:
    Oh ja.
    tack...vad är du själv?
  • Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-01-24 18:31:18 följande:
    Så lite så.
    Vill du verkligen att jag ska svara på det här...?
    inte här...........
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2013-01-26 12:55:03 följande:
    Tack Birger.
    Du skulle uppskattat den igår då den framhävdes ordentligt av ett par figurkramande jeans.

.....och nej jag kommer aldrig ha på mig färgglada tights eller neonfärgat stringsnöre.
    det vore riktigt "unclassy" och trash
  • Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-01-27 18:43:48 följande:
    Jag har varit SÅ kulturell i helgen!
    kinky utställningar säkert...
  • Aynrand

Jag känner mig ganska kåt idag!

• Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2013-01-29 09:09:04 följande:
    Va fan är det som händer !!!
    back to normal.....
Svar på tråden Trash-tråden